دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳

عقب‌نشینی ۲۰ کیلومتری عربستان از مرز خود با یمن/ دو مرکز نظامی سعودی سقوط کرد

به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره یمن، ارتش یمن وکمیته های مردمی در این حمله ۴ خوردوی زرهی و دو وسیله نقلیه ارتش عربستان را نیز منهدم کردند. ارتش یمن نیز پایگاه های نظامی عربستان را در منطقه “تهامه” هدف خمپاره قرار داد که در این عملیات، ۳ دستگاه خودروی نظامی عربستان منهدم شد. همچنین

اختصاصی کرونا

کد خبر : 14533
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۴

کرونا :

عقب‌نشینی ۲۰ کیلومتری عربستان از مرز خود با یمن/ دو مرکز نظامی سعودی سقوط کرد

به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره یمن، ارتش یمن وکمیته های مردمی در این حمله ۴ خوردوی زرهی و دو وسیله نقلیه ارتش عربستان را نیز منهدم کردند. ارتش یمن نیز پایگاه های نظامی عربستان را در منطقه “تهامه” هدف خمپاره قرار داد که در این عملیات، ۳ دستگاه خودروی نظامی عربستان منهدم شد.
همچنین بنا بر گزارش فارس به نقل از المیادین ارتش عربستان ۲۰ کیلومتر از مرز خود با یمن عقب نشست. این عقب‌نشینی پس از درگیری‌های اخیر با قبایل و ارتش یمن انجام شد که در آن بیش از ۲۰ نظامی سعودی کشته شدند.
به گزارش شبکه خبری المیادین که تسنیم آن را منتشر کرد، ۱۰ نظامی سعودی در کمین ارتش و کمیته های مردمی یمن در نزدیکی مرزهای دو کشور کشته شدند. از ارتش و کمیته‌های مردمی یمن کوه «ام بی سی» واقع در خاک عربستان را به کنترل خود درآوردند و یک خودروی زرهی نظامیان سعودی را به آتش کشیدند.

مناطق مرزی یمن شاهد شدیدترین درگیری های ۶۲ روز گذشته بود به طوری که دو طرف با انواع تسلیحات مواضع یکدیگر را هدف قرار دادند.

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi