چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدار زنگنه با قائم مقام صدر اعظم آلمان

وزیر نفت که برای شرکت در کنفرانس امنیت انرژی با عنوان “امنیت انرژی در میان شک و تردیدها (بحرانها و قیمتها)” به برلین سفر کرد. صبح امروز با زیگلا گابریل، قائم مقام صدراعظم آلمان دیدار و گفتگو کرد. به گزارش خبرنگار شانا، بیژن زنگنه که به همراه امیرحسین زمانی نیا، معاون امور بین الملل و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 13983
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶
وزیر نفت که برای شرکت در کنفرانس امنیت انرژی با عنوان “امنیت انرژی در میان شک و تردیدها (بحرانها و قیمتها)” به برلین سفر کرد. صبح امروز با زیگلا گابریل، قائم مقام صدراعظم آلمان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار شانا، بیژن زنگنه که به همراه امیرحسین زمانی نیا، معاون امور بین الملل و بازرگانی برای شرکت در کنفرانس امنیت انرژی مونیخ با عنوان “امنیت انرژی در میان شک و تردیدها (بحرانها و قیمتها)” مسافر برلین شده بود. ساعت ١٠:۴۵ دقیقه امروز به وقت محلی (٨:١۵ به وقت ایران) با زیگلا گابریل، قائم مقام صدراعظم آلمان که همزمان وزیر اقتصاد و انرژی این کشور است، دیدار و گفتگو کرد.


همچنین سخنرانی وزیرنفت به عنوان سخنران اصلی کنفرانس امنیت انرژی با عنوان “امنیت انرژی در میان شک و تردیدها (بحرانها و قیمتها)” ساعت ١٢:۴۵ دقیقه به وقت محلی (١٠:١۵ بوقت ایران) انجام شد.


حرکت به سوی اتحادیه انرژی در اروپا، تاثیر درگیریهای داخل و خارج اوکراین بر موضوعهای انرژی، منتفعان و متضرران از کاهش قیمت نفت، رقابت سبز و راهبردهای پایدار در ارتباط با انرژیهای تجدید پذیر، راهبرد اروپا برای متنوع سازی و دستیبابی به منافع انرژی؛ مهمترین موضوعهایی است که قرار است در این کنفرانس مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.


وزیر نفت همچنین قرار است بعد از ظهر امروز با برخی از شرکتهای بزرگ آلمان دیدار و گفتگو کند.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi