پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

بیانات مقام معظم رهبری قدرت چانه زنی تیم مذاکره کننده را بالا برد

به گزارش خبرگزاری خانه ملت به نقل از باشگاه خبرنگاران؛حسین نجابت نماینده مردم تهران  با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با مذاکرات و بیانیه سوئیس گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری مبین خطوط قرمز سابق نظام بود.   وی با بیان اینکه ممکن است در مذاکرات طرف مقابل فشارهایی را به

اختصاصی کرونا

کد خبر : 13117
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲


به گزارش خبرگزاری خانه ملت به نقل از باشگاه خبرنگاران؛حسین نجابت نماینده مردم تهران  با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با مذاکرات و بیانیه سوئیس گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری مبین خطوط قرمز سابق نظام بود.

 

وی با بیان اینکه ممکن است در مذاکرات طرف مقابل فشارهایی را به طرف ایرانی داشته باشد، افزود: فرمایشات مقام معظم رهبری در مسیر پررنگ کردن خطوط قرمز نظام قرار داشت.

 

عضو کمیسیون انرژی مجلس متدکر شد: بدون شک فرمایشات مقام معظم رهبری قدرت چانه زنی تیم مذاکره کننده در قالب ۱+۵ را بیشتر خواهد کرد چرا که تحریم‌ها علیه ایران از جمله موضوعاتی است که باید یک جا برداشتن آن مورد توجه قرار گیرد.

 

نجابت در ادامه تصریح کرد: همچنین هشدار جدی برای عدم امکان دسترسی تاسیسات نظامی ایران از سوی غرب در صورت پذیرش پروتکل الحاقی که اگر بخواهند چیزی فراتر از قانون را به ایران تحمیل کنند، باید مورد توجه تیم مذاکره کننده قرار گیرد.

 

این نماینده مردم تهران با بیان اینکه تیم مذاکره کننده باید هوشیاری زیادی در جهت تبیین خطوط قرمز از سوی مقام معظم رهبری در مذاکرات از خود نشان دهد، خاطر نشان کرد: هشدارهای مقام معظم رهبری تیم مذاکرده کننده را آگاه‌تر کرد تا حواسشان به نکات مهم مذاکرات با ۱+۵ باشد.


 

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi