شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دولت جواب کار عربستان را بدهد

حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی ظهر امروز در خطبه نخست نماز عبادی سیاسی جمعه گچساران ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و پرهیزکاری با تبریک به مناسبت میلاد حضرت فاطمه(س) و روز زن اظهار کرد: بر اساس روایات و احادیث مقام و منزلت حضرت فاطمه(س) آنقدر نزد خداوند بزرگ‌مرتبه است که در آن

اختصاصی کرونا

کد خبر : 13075
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۹

کرونا :

دولت جواب کار عربستان را بدهد

حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی ظهر امروز در خطبه نخست نماز عبادی سیاسی جمعه گچساران ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و پرهیزکاری با تبریک به مناسبت میلاد حضرت فاطمه(س) و روز زن اظهار کرد: بر اساس روایات و احادیث مقام و منزلت حضرت فاطمه(س) آنقدر نزد خداوند بزرگ‌مرتبه است که در آن دنیا خداوند بخاطر حب و دوستی با حضرت محمد(س) و دخترشان فاطمه(س) بسیاری از مردم را مورد شفاعت قرار می‌دهد.    

وی سیره شخصیتی و رفتاری حضرت فاطمه(س) را نماد و الگوی خاص و برتر برای همه زنان عالم دانست و تصریح کرد: بیان و تبیین ابعاد گوناگون رفتاری و شخصیتی حضرت فاطمه(س) در حوزه‌های مختلف از همسرداری و تربیت فرزندان می‌تواند خط مشی همه زنان مسلمان باشد.  

  امام جمعه گچساران در خطبه دوم نماز جمعه این شهرستان ضمن تبریک به مناسبت ۲۰ فروردین روز فناوری هسته‌ای ایران اسلامی گفت: فناوری هسته‌ای افتخاری بزرگ برای فرزندان ایران اسلامی بوده که در این خصوص بلوغ فکری و علمی خود را به جهانیان نشان دادند.    

حجازی در ادامه با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص مذاکرات هسته‌ای افزود: رهبر انقلاب اسلامی بار دیگر اعلام کردند که هیچ‌گونه تضمینی برای امنیت اسرائیل وجود ندارد و این قضیه ارتباطی به مذاکرات هسته‌ای ندارد.  

  وی بیان کرد: رهبری فرموده‌اند که ما بر اساس فتوای شرعی و عقلی خود هیچ‌گاه در پی ساخت بمب هسته‌ای نبوده‌ایم و نیستیم.  

  امام جمعه گچساران با نقل قول گزیده‌ای از فرمایشات رهبری افزود: رهبری خطاب به مذاکره‌کنندگان اظهار کردند که در روز امضای توافق‌نامه اصلی تحریم‌ها باید یکجا و کامل برداشته شود و در غیر این صورت نباید امضایی صورت گیرد.    

حجازی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن محکوم کردن جنایات اخیر عربستان به کشور یمن و با استناد به فرمایشات رهبری اظهار کرد: رهبری فرموده‌اند که عربستان با این اقدام اشتباه بزرگی را مرتکب شده و چوب آن را می‌خورد.    

وی در خصوص خبری مبنی بر تعرض پلیس عربستان به دو نوجوان ایرانی خواستار پیگیری و جواب مستحکم دولت شد و تأکید کرد: دولت باید بی‌حیایی و تحقیر صعودی‌ها را با قدرت و اقتدار کامل جواب دهد تا بار دیگر شاهد این رویدادهای غیرانسانی نباشیم.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi