جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

برانکو مشکلات پرسپولیس را بر طرف می کند/ برای مربی‌های داخلی، فرصت کار در خارج فراهم شود

مقداد نجف‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری خانه ملت تاکید کرد: برانکو تجربه خوبی در ایران و مربیگری دارد. بنابراین تصور می کنم بتواند از عهده مشکلات پرسپولیس برآید. نماینده مردم بابلسر در مجلس شورای اسلامی شورای اسلامی توضیح داد:‌ موفقیت تیم‌ها در طول یک فصل به پارامترهای مختلفی بستگی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 13061
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱


مقداد نجف‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری خانه ملت تاکید کرد: برانکو تجربه خوبی در ایران و مربیگری دارد. بنابراین تصور می کنم بتواند از عهده مشکلات پرسپولیس برآید.


نماینده مردم بابلسر در مجلس شورای اسلامی شورای اسلامی توضیح داد:‌ موفقیت تیم‌ها در طول یک فصل به پارامترهای مختلفی بستگی دارد و نباید انتظار داشت تنها با تغییر مربی تیمی متحول شود.


وی ادامه داد:‌با این حال، مربی یکی از شاخص‌های تاثیر گذار در موفقیت تیم‌هاست. بنابراین امیدواریم پرسپولیس با حضور برانکو پیشرفت کند.


این نماینده با بیان اینکه موافق حضور مربی خارجی در کشور است، گفت: مربی خارجی می تواند موفقیت‌های خوبی برای ما به ارمغان بیاورد اما این کار باید با هدف تبادل اطلاعات بین مربی خارجی و داخلی صورت بگیرد.


رئیس فراکسیون ورزشی مجلس اظهار داشت: اعتقاد دارم همانطور که از مربی‌های خارجی استفاده می‌کنیم باید فضا را برای کار مربیگران داخلی در کشورهای دیگر فراهم کنیم. مربی‌های ایران استحقاق چنین شرایطی را دارند./


پایان پیام

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi