جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

سومین قطار گردشگران خارجی در ایران

مدیرکل راه‌آهن آذربایجان گفت: سومین قطار گردشگران خارجی از کشور مجارستان، امروز از مرز رازی وارد کشور ایران می‌شود. ‌حسن موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس‌ اظهار داشت: سومین قطار گردشگران خارجی امروز ۲۰ فروردین ماه‌ از کشور مجارستان در دو گروه به ایران وارد می‌شود. وی ادامه داد: مقرر بود این قطار

اختصاصی کرونا

کد خبر : 13029
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۶
مدیرکل راه‌آهن آذربایجان گفت: سومین قطار گردشگران خارجی از کشور مجارستان، امروز از مرز رازی وارد کشور ایران می‌شود.

‌حسن موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس‌ اظهار داشت: سومین قطار گردشگران خارجی امروز ۲۰ فروردین ماه‌ از کشور مجارستان در دو گروه به ایران وارد می‌شود.

وی ادامه داد: مقرر بود این قطار حدود ساعت ۲ بامداد امروز وارد کشور شود اما در کشور ترکیه با تأخیر مواجه شد و ساعت ۱۰:۳۰ امروز وارد ایستگاه راه‌آهن کاپیکوی ترکیه در مرز ایران و ترکیه شد‌.

مدیرکل راه‌آهن آذربایجان اضافه کرد: بعد از انجام تشریفات گمرکی و گذرنامه در کشور ترکیه که حدود ۳۰ دقیقه به طول می‌انجامد، قطار مجارستانی مذکور حدود ساعت ۱۱:۳۰ امروز از مرز رازی وارد ایران خواهد شد و ادامه سیر می‌دهد.

وی توضیح داد: تعداد ۱۲۸ نفر از گردشگران خارجی به وسیله قطار در ۲ گروه مجزا از کشور مجارستان وارد ایران خواهند شد و بیشتر این گردشگران از کشورهای آمریکا‌، اروپا و آسیای شرقی هستند.

موسوی ادامه داد: ۷۲ نفر از این گردشگران تحت عنوان گروه اول امروز از مرز ریلی رازی وارد کشور شده و از شهرهای تبریز‌، زنجان، یزد‌، اصفهان‌، شیراز و تهران بازدید خواهند کرد و با هواپیما به مجارستان باز می‌گردند.

مدیرکل راه‌آهن آذربایجان افزود: ‌گروه دوم شامل ۵۶ نفر همزمان با خروج گروه اول از طریق هوایی وارد تهران شده و پس از بازدید شهرهای مشهد‌، یزد، اصفهان‌، شیراز‌، زنجان و تبریز روز ۳۱ فروردین ماه سال جاری ساعت حدود ۸ بامداد از طریق مرز ریلی رازی با قطار عقاب طلایی مجارستان از ایران خارج خواهند شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران:کانون‌های مساجد بهترین ابزار برای ترویج فرهنگ اسلامی است
دنبال کنید

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi