چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳

بدون شک همکاری صمیمانه دولت و ملت یک سرمایه بزرگ ملی و دینی است

عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران  طی سخنانی تلاش و تعامل بین ادارات شهرستان را لازمه تحقق شعار دولت و ملت،همدلی و همزبانی دانستند. وی اظهارکرد:بدون شک همکاری صمیمانه دولت و ملت یک سرمایه بزرگ ملی و دینی است که می تواند ایران اسلامی را در مسیر شکوفائی قرار داده و موجب توانمندشدن نظام اسلامی در عرصه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 12993
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴

کرونا :

بدون شک همکاری صمیمانه دولت و ملت یک سرمایه بزرگ ملی و دینی است

عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران  طی سخنانی تلاش و تعامل بین ادارات شهرستان را لازمه تحقق شعار دولت و ملت،همدلی و همزبانی دانستند.
وی اظهارکرد:بدون شک همکاری صمیمانه دولت و ملت یک سرمایه بزرگ ملی و دینی است که می تواند ایران اسلامی را در مسیر شکوفائی قرار داده و موجب توانمندشدن نظام اسلامی در عرصه های مختلف به ویژه بین الملل باشد که در نتیجه سربلندی و عزتمندی کشور و ملت عزیز ایران را در پی خواهد داشت.
رحیمی تصریح کرد: نامگذاری سال جدید از سوی رهبر فرزانه انقلاب با توجه به شرایط داخلی و بین المللی کشورمان بسیار حکیمانه است و قطعا امروز برای گذر از پیچ تاریخی و ایستادگی در برابر تهدیدها و تحریم های دشمنان، نیازمند همدلی و همزبانی مردم و مسئولان هستیم.
فرماندار گچساران از روسای ادارات خواستند تا پیگیری امورات و مشکلات مردم و پروژه های مختلف عمرانی ،فرهنگی و وظایف اداری خود را به نحو مطلوب انجام داده تا در سایه این همدلی و همزبانی شاهد پیشرفت شهرستان گچساران باشیم .
رحیمی افزود :مدیران باید نسبت به سال گذشته تلاش بیشتری داشته و با جدیت پای کار آمده تا کارهای عقب مانده و پروژه های نیمه تمام خود را تکمیل کرده و در جذب اعتبارات اختصاصی خود تلاش وافر داشته باشند.
نماینده عالی دولت در شهرستان گچساران  با اشاره به  موفقیت بزرگ دیپلماسی تیم مذاکره کننده هسته ای را یکی ازدستاوردهای دولت تدبیر و امید دانستند و اظهار داشت :به رسمیت شناخته شدن حق استفاده صلح آمیز انرژی هسته ای و حفظ دستاوردهای آن، حاصل هوشمندی و تدبیر مقام معظم رهبری، رئیس جمهور و تیم مذاکره کننده و صبوری ملت ایران است.
وی با اشاره به عنایت و حمایت رهبر انقلاب از تیم مذاکره کننده هسته ای اظهار داشت: ایستادگی، مقاومت جهادی با نرمش قهرمانانه باعث شد تا دشمنان صلح آمیز بودن برنامه هسته ای جمهوری اسلامی ایران را بپذیرند.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi