پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

سفر به پکن برای مذاکره در مورد پروژه‌های نفتی

رویترز به نقل از یک مقام آگاه نوشت، یک هیئت ایرانی این هفته به منظور مذاکره در مورد پروژه‌های نفت و گاز به چین سفر کرده است. به گزارش گروه اقتصاد بین‌الملل فارس،رویترز به نقل از یک مقام ایرانی نوشت، یک هیئت ایرانی این هفته به منظور مذاکره در مورد پروژه‌های نفت و گاز به

اختصاصی کرونا

کد خبر : 12991
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶
رویترز به نقل از یک مقام آگاه نوشت، یک هیئت ایرانی این هفته به منظور مذاکره در مورد پروژه‌های نفت و گاز به چین سفر کرده است.

به گزارش گروه اقتصاد بین‌الملل فارس،رویترز به نقل از یک مقام ایرانی نوشت، یک هیئت ایرانی این هفته به منظور مذاکره در مورد پروژه‌های نفت و گاز به چین سفر کرده است و در نظر دارد تا نفت بیشتری به پکن بفروش برساند.

چین بزرگ‌ترین شریک تجاری ایران و بزرگ‌ترین مشتری نفت این کشور نیز است؛ این کشور تقریبا نیمی از تمام صادرات نفت ایران را از سال ۲۰۱۲ یعنی زمان تشدید تحریم‌ها، خریداری کرده است.

پیش از این منابع آگاه از افزایش واردات میعانات گازی چین از ایران در ماه‌های اتی خبر داده بودند. بر اساس قرار داد منعقد شده توسط یک شرکت چینی با شرکت ملی نفت ایران، صادرات میعانات گازی ایران به این کشور از ماه آگوست(مرداد) سال جاری افزایش خواهد یافت.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi