سه شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳

ندانعمتی

پیام تبریک شهردار و شورای اسلامی دوگنبدان هفته نیروی انتظامی

شهردار و شورای اسلامی دوگنبدان در پیامی هفته نیروی انتظامی را تبریک گفتند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 114272
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۹:۰۷

کرونا :

ندانعمتی

پیام تبریک شهردار و شورای اسلامی دوگنبدان  هفته نیروی انتظامی

به گزارش کرونانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر دوگنبدان ،رضا قشقایی شهردار دوگنبدان طی پیامی هفته نیروی انتظامی را به فرماندهی و پرسنل فداکار نیروی انتظامی تبریک گفت. مهندس قشقایی در این پیام از تلاشهای ارزنده و زحمات فرمانده و کارکنان نیروی انتظامی شهرستان گچساران در ایجاد نظم و امنیت ،آسایش برای مردم و پیشگیری و کاهش جرایم تقدیر کرد.
متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

امروز نیروی انتظامی در خدمت مردم، در کنار مردم و پشتیبان آنان است و آحاد مردم نیز به این نیرو افتخار می کنند و به آن اعتماد دارند. «مقام معظم رهبری(مدظله العالی)»

امنیت از مؤلفه‌های مهم و اساسی توسعه و پیشرفت جامعه است که تنها در سایه فداکاری و ایثار نیروهای نظامی و امنیتی و انتظامی فراهم می گردد.
نیروی انتظامی، نیروی مقتدر، فداکار و با صلابتی که همواره دوشادوش مردم بوده است و از گوهر گران‌بهای امنیت در تمام نقاط و تمام اوقات حراست نموده است.
اینجانب ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به حافظان نظم و امنیت، و ادای احترام به ارواح مطهر شهدای والامقام نیروی انتظامی، از تلاشهای ارزنده وعملکرد موثر کلیه فرماندهان، کارکنان و پرسنل نیروی انتظامی علی الخصوص فرماندهی و پرسنل انتظامی شهرستان گچساران که باتدبیر شایسته و استعانت از درگاه خداوند متعال با تعهد، علاقه و پشتکار، امنیت شهر را در زمینه ی پیشگیری و کاهش جرایم تامین می نمایند تقدیر و تشکر نموده امیدواریم در سایه ی توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) در پاسداری از خون شهیدان گرانقدر اسلام و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی دربرقراری نظم وامنیت مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان گچساران موفق و موید باشند.
رضا قشقایی
شهردار دوگنبدان

نویسنده:ندانعمتی

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi
سایت سید عبدولوحید سجادپور

سایت سید عبدولوحید سجادپور