شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیام استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت گرامیداشت ۲۲ بهمن

اولین انقلابی که با مردم شروع کرد، با مردم ادامه داد، حرف خود را عوض نکرد، راه خود را تغییر نداد و اهداف خود را کم و زیاد نکرد، انقلاب اسلامی ایران است. «مقام معظم رهبری» پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره)، نقطه عطفی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 11316
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۱

اولین انقلابی که با مردم شروع کرد، با مردم ادامه داد، حرف خود را عوض نکرد، راه خود را تغییر نداد و اهداف خود را کم و زیاد نکرد، انقلاب اسلامی ایران است. «مقام معظم رهبری»

پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره)، نقطه عطفی در حیات اجتماعی، فرهنگی و سیاسی مردم ایران به شمار می رود.

بی تردید انقلاب شکوهمند اسلامی ایران یکی از بارزترین فریادهای اسلام خواهی و عدالت طلبی در طول تاریخ است و ملت دیندارمان با وحدت کلمه، ایمان به خدا و تحت رهبری پیامبر گونه معمار کبیرانقلاب امام خمینی (ره) توانستند تابوی پلید استکبار، استبداد، استعمار و حصار ذلت با طاغوت و فرمانروایان زورگو و دنیا پرست را شکسته و در سایه حاکمیت قرآن به آرامش برسند.

۲۲ بهمن نماد اصلی انقلاب اسلامی و معیادگاه حضور پرشور و میلیونی ملت ایران است.

بی تردید مردم فرهنگ دوست، ولایتمدار و شهید پرور کهگیلویه و بویراحمد همصدا با ایرانیان سراسر کشور امسال نیز باشکوه تر از گذشته ۲۲ بهمن را جشن خواهند گرفت و با شرکت فعال و هوشیارانه خود در این راهپیمایی با شکوه وحدت و صلابت امت اسلام را حول محور ولایت فقیه متجلی و بار دیگر با آرمان های امام و رهبر معظم انقلاب تجدید پیمان خواهند نمود.

                                                                             سیدموسی  خادمی

                                                                                  استاندار

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi