پنج شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳

کارکردهای نامناسبی در برخی از حوزه‌های مدیریتی ارزی وجود دارد

نماینده مردم «اقلید» در مجلس دوازدهم معتقد است که اصلاح سیاست های ارزی نیازمند کار کارشناسی و بهره گیری از دیدگاه نخبگان اقتصادی است تا با هم فکری صورت گرفته این اصلاحات مدنظر قرار گرفته و تثبیت نرخ ارز رقم بخورد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 111281
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۸:۵۳

کرونا :

کارکردهای نامناسبی در برخی از حوزه‌های مدیریتی ارزی وجود دارد
نرخ دلار

مسلم صالحی  در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به نابه سامانی در سیاست‌های ارزی کشور اظهار کرد: شرایط نا مناسب ارزی نشئت گرفته از ناهماهنگی ‌های دستگاهی است که باید پس از شناسایی این مشکلات برای آنها چاره اندیشی کرد.

نماینده مردم «اقلید» در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افزایش نرخ ارز و همچنین بی ثباتی درآن، به افزایش نرخ تورم دامن زده است، گفت: در حال حاضر افزایش نرخ ارز شکافی را در تامین نیازهای معیشتی ایجاد کرده است چراکه کارگران بسیاری از اقلام را با نرخ دلار آزاد تهیه کرده و این در حالی است که حقوق ریالی دریافت می کنند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسئولین باید اشراف کاملی بر بازار ارز داشته و نوسانات این بازار را به درستی مدیریت کنند تا تکانه های موجود شرایط معیشتی مردم را دگرگون نکند، ادامه داد: متاسفانه کارکردهای ناصوابی در برخی از حوزه‌های مدیریتی ارزی وجود دارد که رفع این موارد یا مغفول واقع شده و یا احیاناً تبدیل به یک رانتی شده است که متاسفانه به سیستم اقتصادی کشور آسیب می زند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نا به سامانی در حوزه ارز زندگی را بر مردم  سخت‌تر  کرده است ،ادامه داد:  متاسفانه مفاسد ارزی زمانی ایجاد می شود که ما تنوعی در نرخ ارز داشته باشیم، اگر چنانچه این منافذ وجود داشته باشد شما هر اقدامی هم در این بازار انجام دهید، نمی‌توانید این بازار را به درستی مدیریت کنید. بنابراین باید جلوی این منافذ گرفته شود./

چابهار بندری بدون محدودیت در پذیرش کالا و سایز کشتی ها
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi