شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳

تورم؛ معیشت اقشار مختلف جامعه را به زیر خط فقر کشانده است

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره در مجلس با بیان اینکه تورم، معیشت و اقتصاد اقشار مختلف جامعه را تحت‌شعاع قرار داده و حتی برخی را به زیر خط فقر کشانده است، گفت: دولت و مجلس باید تلاش کنند در کنار هم این مشکلات را کاهش دهند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 111434
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۸:۵۸

کرونا :

تورم؛ معیشت اقشار مختلف جامعه را به زیر خط فقر کشانده است

رضا سپهوند در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت با اشاره به موضوعاتی که باید در اولویت اقتصادی مجلس دوازدهم و دولت چهاردهم قرار گیرد، گفت: در حوزه اقتصادی مشکلات متعددی همچون تورم افسارگسیخته وجود دارد که ناشی از حجم بالای نقدینگی و نوسانات ارزی است، بنابراین دولت و مجلس باید پیش از هر مسئله‌ای فکری برای این تورم کنند.

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تورم، معیشت و اقتصاد اقشار مختلف جامعه را تحت‌شعاع قرار داده و حتی برخی را به زیر خط فقر کشانده، افزود: افزایش قیمت مسکن و اجاره بها به شدت برای مردم مشکل ایجاد کرده است و به یک معضل تبدیل شده است.

وی ادامه داد: همچنین تولید و صنعت ما نیز آسیب‌های جدی دیده است و عدم تامین انرژی روز به روز به این آسیب می‌افزاید، ضمن آنکه اشتغال نیز از این مهم تاثیر پذیرفته است، بنابراین دولت و مجلس باید تلاش کنند در کنار هم این مشکلات را کاهش دهند و این کار با اجرای دقیق برنامه‌ها و سیاست‌های کلان کشور همچون برنامه هفتم توسعه محقق خواهد شد./

پایان پیام  

 

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi