چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳

پیگیری برای تکمیل پروژه تله کابین لنگرود/تکمیل این پروژه معادله اقتصادی لنگرود را متحول می‌کند

نماینده مردم لنگرود در مجلس دوازدهم، پیگیری برای تکمیل پروژه تله‌کابین این منطقه را که تاکنون بیش از ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، عاملی برای ایجاد تحول در حوزه اقتصادی لنگرود دانست.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 111183
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۸:۵۸

کرونا :

پیگیری برای تکمیل پروژه تله کابین لنگرود/تکمیل این پروژه معادله اقتصادی لنگرود را متحول می‌کند

مهرداد لاهوتی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با بیان اینکه پیگیری اتمام پروژه‌های نیمه تمامی که در مجلس دهم دنبال می‌کرد را برای بهبود وضعیت حوزه انتخابیه‌ خود در اولویت برنامه‌هایش قرار داده است، گفت: ما ۹/۵ کیلومتر از کنارگذر لنگرود را افتتاح کردیم و تنها ۳ کیلومتر از آن باقی مانده است که باید تکمیل کنیم، همچنین پل روگذر تقاطع شهید املاکی لنگرود نیز باید احداث شود، از سوی دیگر واریانت تقاطع کومله را باید تکمیل کنیم.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: اتصال کنارگذر بین چمخاله و رودسر که تا رودخانه ساخته بودیم، پروژه خوبی است که متاسفانه در چهار سال گذشته رها شده بود و الان باید تکمیل شود، همچنین راه کومله به اطاقور مسیر گردشگری است که باید چهار بانده شود.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، یادآور شد: ایستگاه دوم پروژه تله کابین لنگرود که پارک این شهر را به ارتفاعات ییلاقی متصل کرده و بیش از ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی داشته است باید تکمیل شود چرا که تحقق این مهم، معادله اقتصادی لنگرود را متحول خواهد کرد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi