چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳

پروازهای فرودگاه شهدای رفسنجان از ماه آینده راه‌اندازی می‌شود

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس دوازدهم، با بیان اینکه فرودگاه شهدای رفسنجان از استانداردهای روز دنیا برخوردار است، از راه‌اندازی پروازهای این فرودگاه از ماه آینده خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 111174
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۸:۵۴

کرونا :

پروازهای فرودگاه شهدای رفسنجان از ماه آینده راه‌اندازی می‌شود

احمد انارکی محمدی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با بیان اینکه جاده‌های حوزه انتخابیه‌اش نیاز به بهسازی و ایمن‌سازی دارند، گفت: جاده‌های این منطقه در شاهراه اصلی شرق به غرب قرار گرفته است یعنی شهرهای حوزه انتخابیه در مسیر تهران تا زاهدان قرار دارند و همچنان این وضعیت وجود داشته و مسیر دیگری وجود ندارد.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی، از وضعیت خطوط ریلی این منطقه به عنوان دیگر مشکلات موجود در آن یاد کرد و افزود: ما در این منطقه تنها یک خط ریلی داریم که از یزد به سمت کرمان می‌رود و نیاز است خط ریلی برای اتصال رفسنجان به بندرعباس و زاهدان نیز ایجاد شود.

وی تصریح کرد: ما در این منطقه فرودگاه شهدای رفسنجان را داریم که از استانداردهای روز دنیا برخوردار است اما متاسفانه پروازهای آن برقرار نشده است و با توجه به اینکه تجهیزات به‌روز در این فرودگاه فراهم شده است باید این فرودگاه را از لحاظ مجوزهای لازم تقویت کرد تا شهرستان‌های رفسنجان، انار، شهربابک‌ و زرند بتوانند از پروازهای این فرودگاه بهره‌مند شوند.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، تاکید کرد: هم‌اکنون در حال پیگیری هستیم که بتوانیم تا ماه آینده پروازهای این فرودگاه را در جهت تامین رفاه مردم این منطقه راه‌اندازی کنیم و به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده است که هفته‌ای دو تا سه پرواز در آن انجام شود و در کنار آن پرواز به کشور عراق هم راه‌اندازی شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi