چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳

وزارت ورزش برای بررسی ناکامی‌های تیم ملی والیبال سریعاً کمیته اضطرار تشکیل دهد/ پشت صحنه باخت‌های پی در پی تیم ملی والیبال چیست؟

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شکست‌های اخیر تیم ملی والیبال در رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال، گفت: باید سریعاً جلسه اضطراری در وزارت ورزش تشکیل شود و عوامل این ناکامی‌ها بررسی شود، زیرا هم به غرور ملی ما لطمه وارد شده، هم جایگاه تیم ملی والیبال در رنکینگ جهانی پایین آمده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 111162
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۸:۵۱

کرونا :

وزارت ورزش برای بررسی ناکامی‌های تیم ملی والیبال سریعاً کمیته اضطرار تشکیل دهد/ پشت صحنه باخت‌های پی در پی تیم ملی والیبال چیست؟

سارا فلاحی، نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت با اشاره به شکست‌های اخیر تیم ملی والیبال کشور در هفته‌های اول و دوم لیگ ملت‌های والیبال، عنوان کرد: باید سریعاً جلسه اضطراری در وزارت ورزش تشکیل شود و عوامل این ناکامی‌ها بررسی شود، زیرا هم به غرور ملی ما لطمه وارد شده است و هم اینکه جایگاه تیم ملی والیبال در رنکینگ جهانی را پایین می‌آورد.

وی تصریح کرد: این بازیکنان در ادوار گذشته در برابر همین تیم‌هایی که پشت سر هم از آنان شکست می‌خورند با همان بازیکنان، موفقیت‌هایی خوبی داشتند؛ بنابراین باید سریعاً این موضوع بررسی شود؛ اگر لازم است کادر فنی تیم ملی عوض شود؛ بازیکنانی که پشت خط مانده‌اند به تیم تزریق شوند و به لحاظ روحی به بازیکنان رسیدگی شود.

فلاحی با تأکید بر اینکه باید پشت صحنه باخت‌های پی در پی تیم ملی والیبال بررسی شود، تصریح کرد: برای ما ایرانی‌ها خیلی مهم است تیمی که به آن امید داشتیم به این صورت روی آرزوهای مردم آوار شده است.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اینکه سهم سرمایه‌گذاری و توجه مالی دولت به این رشته ورزشی در این نتایج چیست؟ عنوان کرد: یک بخشی از ناکامی‌ها در تیم ملی والیبال سرمایه‌گذاری و حمایت مالی است که بخش مهمی هم هست، اما این اتفاقی که در لیگ ملت‌های والیبال در حال افتادن است بیشتر معطوف به این است که بازیکن‌ان در حد و اندازه خودشان در زمین ظاهر نمی‌شوند که باید سریعاً دلیل آن بررسی و موانع آن برطرف شود.

پیام تبریک اعضای شورای شهر بندرعباس بمناسبت هفته تربیت بدنی
دنبال کنید

فلاحی ادامه داد: در مرحله بعد که تیم از رقابت‌ها بازگشت، باید ابتدا بازیکنان یک مقدار بازسازی شوند، در سرمایه‌گذاری‌ها هم تجدید نظر شود و به والیبال توجه بیشتری شود؛ اما در حال حاضر و در این شرایط نیاز است که یک کمیته اضطرار برای بررسی این ناکامی‌ها تشکیل شود./

پایان پیام  

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi