چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳

ضرورت حمایت از سرمایه گذاری و ایجاد صنایع تبدیلی/ فضای کسب و کار درحوزه کشاورزی باید بهبود باید

نماینده منتخب مردم شهرستان مهاباد در مجلس با تاکید بر لزوم حمایت از سرمایه گذاری گفت: تلاش بنده در مجلس بهبود فضای کسب و کار در حوزه کشاورزی و دام پروری و همچنین استفاده از تجهیزات و فناوری های نوین خواهد بود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 110954
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۸:۴۹

کرونا :

ضرورت حمایت از سرمایه گذاری و  ایجاد صنایع تبدیلی/ فضای کسب و کار درحوزه کشاورزی باید بهبود باید

سلام ستوده در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، در رابطه با اولویت‌های مجلس دوازدهم در حوزه مسائل اقتصادی گفت: انتظارت و دغدغه‌های مردم با توجه به کمبودهای موجود بسیار با اهمیت است و به همین دلیل اولویت کاری ما پیگیری مسائل و مشکلات مردم به ویژه در حوزه مسائل اقتصادی است. 

وی با اشاره به ضرورت تقویت توانمندی‌ها و توسعه ظرفیت‌های موجود در شهرستان مهاباد اضافه کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی شهرستان مهاباد، بخش زیادی از مردم در حوزه های کشاورزی و دام پروری مشغول به کار هستند از این رو با توجه به برنامه‌ ریزی های صورت گرفته تلاش بنده در مجلس بهبود فضای کسب و کار در حوزه کشاورزی و دام پروری و همچنین استفاده از تجهیزات و فناوری های نوین است البته باید براساس ظرفیت های هر منطقه از کشور رسیدگی ها لازم صورت گیرد. 

نماینده  مردم مهاباد در مجلس اظهار کرد: باید تلاش کنیم به سمت استفاده از تکنولوژی‌های نوین و دانش روز دنیا در حوزه کشاورزی و آبیاری محصولات حرکت کرده تا در شرایط امروز کم آبی کشور، با مصرف بهینه آب، محصولات با کیفیتی را تولید کنیم. از سوی دیگر بطور مثال به دلیل کوهستانی بودن منطقه مهاباد، ظرفیت بسیار خوبی در حوزه معادن در اختیار داریم اما متاسفانه به دلیل نبود صنایع تبدیلی، مواد معدنی این منطقه عموما خام فروشی می‌شوند.

ستوده با بیان اینکه گندم و سیب دو محصول کشاورزی مهم شهرستان مهاباد است، عنوان کرد: متاسفانه با وجود تولید سیب مرغوب در شهرستان مهاباد، صنایع تبدیلی مناسبی هم در این حوزه وجود ندارد. از این رو با توجه به اینکه ظرفیت های بسیار خوبی که برای صادرات این محصول در اختیار داریم، باید با استفاده از ظرفیت سرمایه گذاران نسبت به ایجاد صنایع تبدیلی در این منطقه اقدام کنیم./

طوفان القصی جلوه‌ای حقیقی از مبارزه با اشغالگری مستمر رژیم صهیونیستی بود
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi