چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳

رئیس جمهور آینده شفاف بگویید تا کجا پای مطالبات مردم می ایستد

نایب‌رئیس اول مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: کسی که میخواهد رییس جمهور شود باید هرچه دارد در طبق اخلاص قرار دهد و خود را فدای ملت کند و بگوید تا کجا پای ملت می‌ماند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 110922
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۸:۵۲

کرونا :

رئیس جمهور آینده شفاف بگویید تا کجا پای مطالبات مردم می ایستد

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، حمید رضا حاجی بابایی نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی  با حضور در یادواره رئیس جمهور شهید و همراهانش اظهار داشت: رمز اساسی و علت اصلی انقلاب آن بود که در دنیا نام اهل بیت پر آوازه شود و ما با الگو گیری از عاشورا انقلاب کردیم، که اگر غیر از این باشد همه معانی تغییر می کند و اگر جز برای نشر سنت الهی و اهل بیت در دنیا حرکت کرده باشیم امروز نمی توانیم از کشته شدگان خود به نام شهید نام ببریم.

وی افزود: همه شهادت ها برای حفظ حرکت نظام به سمت تحقق نظام اسلامی و مسیر عاشورا و اهل بیت رخ داده است و اگر شهید داریم شهید بخاطر علوی بودن و زهرایی بودن است، شهادت فرزندان و پدران این سرزمین بخاطر این بود که به دنیا بگوییم حق یعنی قرآن به روایت اهل بیت و اسلام یعنی اسلام اهل بیتی. البته مطالبات حق مردم به جای خود و حق با آنها است.

حاجی بابایی تصریح کرد: معنای واقعی “راه قدس از کربلا می گذرد” یعنی تا قدس و غزه کربلایی نشد پیروزی محقق نمی‌شود و امروز یمن و غزه کربلایی شده است، امروز ناو هواپیمابر آمریکایی ها نه تنها ترسی بر دل کسی نمی اندازد بلکه یمنی ها آن را با موشک هدف مورد قرار می‌دهند و این قدرت امام حسین است، “ما ملت امام حسینیم”.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با ذکر خاطره ای از سردار شهید سلیمانی گفت: کلام معروف شهید سلیمانی که فرمود “ما ملت امام حسینیم” آمریکا را فروریخت و این سخنرانی آمریکا را به لرزه در آورد و مقدمه ای شد برای حمله به ناوهای آمریکایی و بی شک شهدای ما شرف و مردانگی را ارتقا بخشیدند.

دیدار و گفت و گو با قائم مقام سازمان برنامه و بودجه؛ تاکید بر تخصیص اعتبار جهت تکمیل پروژه های زابل
دنبال کنید

نایب‌رئیس مجلس تصریح کرد: شهید رئیسی از جنس شهید سلیمانی بود و وزیر خارجه شهید نیز که کار را از معلمی آغاز کرد از جنس مقاومت بود ولی حالا باید گفت جنس شهید سلیمانی و تعریف انقلابی بود چیست ؟

وی ادامه داد: شهید سلیمانی از انقلاب چیزی برای خود نمی ‌خواست و هرچه داشت فدای نظام و مردم کرد پس هر کس هرچه دارد را فدای نظام و ملت کند انقلابی است و اگر کسی آمد جیب های خود را پر کند حتی اگر از صبح تا شب نماز بخواند انقلابی نیست.

وی تاکید کرد: مرحوم رئیسی اخلاق مدار بود و جایزه خود را از خدا گرفت و خوشنام از دنیا رفت و این مردم شریف می‌دانند اگر جایی مشکل است مسئول باید پاسخگو باشد ولی وقتی پای نظام و شهدا به میان می آید اولویت مردم تغییر می‌کند.

نایب‌رئیس مجلس خاطرنشان کرد: در مساجد پر است از جوانانی که نظیر شهید حججی پای نظام هستند اما ما به این باور نداریم، درست است که داغدار شهدای خدمت هستیم اما یادمان باشد از این جنس مسئولین کم نیست.

وی تاکید کرد: شرف به کار کردن و پای مردم بودن است که این ثروت واقعی است، ما امروز به برکت خون شهیدان جزو پرقدرت ترین کشورهای دنیا هستیم و امروز موشک های دور برد ما هزاران کیلومتر آن طرف تر در رژیم صهیونیستی فرود می آید و هنوز بخشی از توان ما برای مردم روشن نیست.

وی گفت: امروز برای امنیت مردم باید هزاران کیلومتر آن طرف تر جنگید چرا که امنیت ما از همانجا مورد تهدید قرار می‌گیرد، و باید توجه کنیم نباید از مقاومت دست برداریم.

پروژه آبرسانی به روستای محروم ایل سالار از توابع شهرستان فراشبند با ۲۲۰ خانوار کلید خورد
دنبال کنید

حاجی بابایی با بیان اینکه رییس جمهور آینده باید با مردم شفاف باشد گفت: آنکه می خواهد رییس جمهور شود باید هرچه دارد در طبق اخلاص قرار دهد، خود را فدای ملت کند و بگوید تا کجا پای ملت می‌ماند و کاش امام امروز بود و می دیدند این مردم چه ایثارگری هایی که نکردند.

وی در پایان تصریح کرد: در طول تاریخ انقلاب اهداف و اقدامات ما نشان داده که راه امام را ادامه می دهیم و دنیا ما را از شهدا و اهل بیت دور نخواهد کرد و پای انقلاب و شهیدان هستیم. با تمام قدرت سعی می کنم خدمتگذار باشیم و مردم بدانند از این معبرها عبور می‌کنیم و مجلس و نظام اراده جدی برای حل مشکلات مردم دارند ما در پیشگاه مردم شرمنده هستیم و برای حل مشکلات آنها تلاش خواهیم کرد و انشاالله دولت آینده بتواند در این مسیر خدمتگذار مردم باشد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi