شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

وجود درمانگاه مجهز فرهنگیان در شهرستان پلدختر نیاز ضروری است

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان پلدختر گفت: وجود درمانگاه مجهز فرهنگیان در شهرستان پلدختر نیاز ضروری است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 85659
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱

کرونا :

وجود درمانگاه مجهز فرهنگیان در شهرستان پلدختر نیاز ضروری است

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت ، سیدحمیدرضا کاظمی، نماینده مردم پلدختر و معمولان و عضو مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان پلدختر به اهمیت احداث خانه معلم در پلدختر اشاره کرد و گفت: پلدختر نقطه سوق الجشی و ویژه اتصال استان‌های شمالی، جنوبی غرب و مرکزی است و با توجه به حضور گسترده فرهنگیان از سراسر کشور و بازدید از اماکن گردشگری و تفریحی با توجه به این موقعیت برای رفاه حال معلمان و استفاده گردشگران احداث خانه معلم در شهرستان از ضروریات است که باید در دستور کار باشد.

وی با بیان این که معلمان دین بزرگی به گردن ما دارند، افزود: با توجه به جمعیت و حوادث جاده‌ای و ضرورت توجه و رسیدگی به رفاه فرهنگیان، وجود درمانگاه مجهز فرهنگیان در شهرستان پلدختر نیاز ضروری است.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: این موضوع برای پیگیری با وزیر آموزش و پرورش در میان گذاشته شده تا در قسمت دیگری از شهر که امکانات بهداشتی وجود ندارد درمانگاه فرهنگیان احداث شود تا علاوه بر استفاده معلمان و ایجاد شغل نیز درآمد زایی کند.

کاظمی، افزود: در رابطه با خانه معلم و درمانگاه فرهنگیان به عنوان نماینده مردم در مجلس از طریق وزارت آموزش و پرورش رایزنی، پیگیری و ورود خواهم کرد و از مدیرکل آموزش و پرورش لرستان انتظار می‌رود در این خصوص با جدیت پیگیر موضوع باشد.

وی افزود: با توجه به مشکلات، آسیب‌ها و خسارات سیل و محرومیت پلدختر توزیع اعتبارات در راستای توازن منطقه‌ای تخصیص یابد تا این شهرستان بتواند از محرومیت فعلی خود را بالا بکشد.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی، بیان داشت: توجه به شهرستان پلدختر در بخش ورزش در دو حوزه تاکید شده یکی خسارات سیل فروردین ماه سال ۱۳۹۸ به مجموعه ورزشی که ۲۵ میلیارد تومان برای بازسازی این مجموعه از دولت اعتبار جذب شد.

کاظمی، گفت: شش میلیارد تومان از وزیر نفت اعتبار جذب شد که تمام این مبلغ برای توجه به غنی سازی اوقات فراغت جوانان صرف چمن مصنوعی پلدختر شد و برآورد شد در شش روستای شهرستان زمین چمن مصنوعی احداث شود.

وی، افزود: کمبود تجهیزات در دبیرستان‌ها و مجموعه‌های آموزشی و آموزش‌های کارگاهی به طور جدی احساس می‌شود و امید است این جلسه با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان لرستان منشأ خیر و نقطه عطفی برای شهرستان پلدختر باشد./

پایان پیام

متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان در حقوق فروردین همه بازنشستگان به ویژه بازنشستگان فرهنگی اعمال شود
دنبال کنید

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi