یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳

احمدی‌نژاد کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شد

چهارمین روز ثبت‌نام کاندیداهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ۸ صبح یکشنبه – ۱۳خرداد – در ستاد انتخابات کشور آغاز شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 110919
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۸:۵۱

کرونا :

احمدی‌نژاد کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شد

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، چهارمین روز ثبت‌نام کاندیداهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ۸ صبح امروز – یکشنبه ۱۳ خرداد – آغاز شد و تا ساعت ۱۸ ادامه خواهد یافت.

محمد مهدی اسماعیلی  وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وقت دولت سیزدهم با حضور در ستاد انتخابات کشور برای کاندیداتوری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

احمدی‌نژاد کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شد 1

اسماعیلی پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات کشور با گرامیداشت یاد رئیس‌جمهوری شهید و همراهانش، گفت: مردم نمی‌خواهند دوباره جریان حاکمیت دوگانه راه بیفتد و دوباره به اسم خصوصی‌سازی حقوق کارگران و مردم پایمال شود. مردم نمی‌خواهند دوباره مافیای واردات چرخ کارخانه‌ها متوقف شود. مردم می‌خواهند راه رجایی و رئیسی ادامه پیدا کند. مردم رئیس‌جمهوری می‌خواهند که تداوم‌بخش دولت آیت‌الله رئیسی باشد.

مسعود زریبافان معاون احمدی نژاد در دولت دهم با همراهی محمد علی‌آبادی از اعضای هیئت دولت محمود احمدی‌نژاد با حضور در ستاد انتخابات کشور برای کاندیداتوری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

احمدی‌نژاد کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شد 2

زریبافان در جمع خبرنگاران گفت: هدف اصلی من از حضور در انتخابات ریاست جمهوری کمک به پرشور شدن و مشارکت حداکثری در انتخابات و ایجاد رقابت جدی و تاثیرگذار و ایجاد زمینه متنوع برای تصمیم گیری و انتخاب مردم است. «دولت من دولت جمهوری اسلامی ایران است با دوبال جمهوریت و اسلامیت و با وظایف و اختیارات تعیین شده در فصل نهم قانون اساسی»، اظهار کرد: من دولت خود را دولت خدمت و مجاهدت برای حل مشکلات مردم می‌نامم.

حسینعلی قاسم‌زاده نماینده مردم بابل در دوره‌های پنجم تا هفتم مجلس با حضور در ستاد انتخابات کشور برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری نام‌نویسی کرد.

قاسم زاده پس از ثبت نام در جمع خبرنگاران، گفت: سعی کردم زندگی خود را با طبقات متوسط پایین جامعه هماهنگ کنم، در صورت موفقیت حاکمیت قانون و توجه به معیشت را مورد توجه قرار خواهم داد و در چینش نیروهای متخصص و متعهد، بررسی و رصد مستمر آنها، عدالت در پرداخت و قیمت گذاری واقع بینانه، ارتقاء سطح زندگی مردم و اجرای برنامه های پنج ساله تلاش خواهم کرد. برخورد با فساد اداری نیز یکی دیگر از اولویت‌ها خواهد بود هم‌چنین ثبات اقتصادی برای تضمین سرمایه گذاری تعهد است.

سرتیپ حسین افشارزاده با حضور در ستاد انتخابات کشور برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نام‌نویسی کرد.

حل مشکلات کشاورزان دشتستان با دستور وزیر جهاد
دنبال کنید

احمدی‌نژاد کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شد 3

محمود احمدی‌نژاد با حضور در ستاد انتخابات کشور برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

احمدی‌نژاد کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شد 4

عبدالرضا شیخ الاسلامی، مرتضی تمدن، مجتبی هاشمی ثمره و احمد علیرضا بیگی احمدی نژاد را همراهی می‌کنند.

او عضو مجمع تشخیص مصلحت و استاد دانشگاه علم و صنعت است. حضور دوساله در کسوت شهردار تهران و حضور چهارساله در جایگاه استاندار اردبیل از دیگر سوابق احمدی‌نژاد است.

رئیس دولت‌های نهم و دهم خواست اقشار مختلف مردم از سراسر کشور، به ویژه به صورت حضوری را دلیل حضور خود در عرصه انتخابات دانست و گفت: بنده این درخواست ها را فرمان ملت دانسته و با افتخار از آن پیروی کردم

محمود صادقی نماینده مجلس دهم با حضور در ستاد انتخابات کشور برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

احمدی‌نژاد کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شد 5

صادقی بعد از ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کشور ما در حال حاضر با چالش ها و بحران های متعددی روبرو است، گفت: این چالش ها و بحران ها که عمدتا ریشه در نظام حکمرانی دارند نه تنها فرصت های پیشرفت را از بین برده بلکه باعث ناکامی و ناامیدی ملت ایران برای رسیدن به آرمان های متعالی انقلاب اسلامی شده است.

این نماینده اصلاح طلب ادوار مجلس ادامه داد: من با آگاهی از محدودیت های موجود و با اتکا از حمایت شما مردم وفادار تصمیم به شرکت در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو گرفتم. پیش نیاز اصلاح همه سیاست ها توجه به کرامت انسانی آحاد مردم، پاسداشت حقوق و آزادی های اساسی، احترام به حقوق برابر مردم ایران اعم از زن و مرد و هر قوم و قبیله ای است.

صادقی همچنین اظهار کرد: من به همه ملت تعهد می دهم که همواره صدای شما در حاکمیت باشم. شعار محوری من «توسعه پایدار و متوازن بر محور علم، تولید ملی و عدالت» است.

محمد مقیمی رئیس مرکز آموزش دیوان محاسبات کشور با حضور در ستاد انتخابات کشور برای کاندیداتوری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

نخستین سامانه پرتودهی چندمنظوره گاما افتتاح شد
دنبال کنید

مقیمی پس از ثبت نام در جمع خبرنگاران، گفت: شخصا مسیولیت وزارت خارجه های اقتصادی را بر عهده می‌گیرم و با به کارگیری ایده های کارآفرین از فرصت های داخل کشور قاطعانه استفاده میکنم. برنامه های همه کاندیدا ها روشن است، منویات رهبری، برنامه هفتم و سیاست های ابلاغی، رئیس جمهور وظیفه نوشتن برنامه کلان را ندارد و وظیفه رئیس جمهور این است که برنامه های مصوب کلان و اسناد بالادستی را اجرایی کند.

وی تصریح کرد: نظام اداری و مدیریتی موتور محرک توسعه است و ما با نظام سنتی ای مواجه هستیم که باید آن را اصلاح کنیم و تا زمانی که رویکرد های سنتی تغییر نکن برنامه ها عملی نمیشود. و شعار من دولت کار آفرین بر مدار علم و عمل است.

صادق خلیلیان استاندار خوزستان با حضور در ستاد انتخابات کشور برای کاندیداتوری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

امیر ایرج شاهوردی، رییس دایره اطلاعات امنیت ستاد کل نیروهای مسلح هم به وزارت کشور آمد تا یک مقام اطلاعاتی امنیتی هم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرده باشد.

احمدی‌نژاد کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شد 6

حسن محمدیاری نماینده مردم تالش در مجلس شورای اسلامی برای ثبت نام وارد وزارت کشور شد تا شانس خود را برای تایید صلاحیت جهت حضور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیازماید.

احمدی‌نژاد کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شد 7

گفتنی است؛ طی سه روز گذشته محمدرضا صباغیان، مصطفی کواکبیان، عباس مقتدایی، قدرتعلی حشمتیان، سعید جلیلی، علی لاریجانی، محمود احمدی بیغش، محمد خوش چهره، عبدالناصر همتی، احمد رسولی نژاد، وحید حقانیان، مسعود پزشکیان، علیرضا زاکانی، حبیب‌الله ده مرده، محمدرضا میرتاج‌الدینی، زهره الهیان و فداحسین مالکی اسامی ۱۷ نفری هستند که یا حضور در ستاد انتخابات کشور برای داوطلبی نامزدی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری  نام‌نویسی کرده‌اند.

شایان ذکر است؛ کاندیداها فرصت دارند نهایتا تا ساعت ۱۸ روز ۱۴ خرداد با حضور در ستاد انتخابات کشور در این انتخابات ثبت‌نام کنند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi