شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳

بدهی تمام شهرداری‌های استان ایلام به سازمان تأمین اجتماعی قسط بندی شد

با پیگیری های سارا فلاحی از رئیس سازمان تامین اجتماعی بدهی تمام شهرداری‌های استان ایلام به سازمان تأمین اجتماعی قسط بندی شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 81285
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷

کرونا :

بدهی تمام شهرداری‌های استان ایلام به سازمان تأمین اجتماعی قسط بندی شد

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت؛ سارا فلاحی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی با همراهی شهردار و شورای شهر سرابله به نمایندگی از تمام شهرداری‌های استان با موسوی رئیس سازمان تأمین اجتماعی کشور دیدار و پیگیر مطالبات آنها شد.

فلاحی در این دیدار گفت: با توجه به اینکه اکثر شهرهای استان ایلام جمعیتی زیر ۵۰ هزار نفر دارند و  شهرداری‌های استان درآمد پایداری ندارند و از طرفی بار قسمت عمده‌ای از اجرایی شدن حماسه عظیم و جهانی اربعین حسینی(ع) بر دوش این زحمت‌کشان است، تقاضا داریم نسبت به تقسیط بدهی این شهرداری‌ها به سازمان تأمین اجتماعی کشور مساعدت لازم را مبذول نمایید.

با توجه به بدهی ۳۸ میلیارد تومانی شهرداری های استان به تامین اجتماعی، موسوی رئیس سازمان تأمین اجتماعی کشور نیز در این دیدار دستور تقسیط بدهی شهرداری‌های استان ایلام رابه تناسب میزان بدهی آن ها از ۴۰ تا ۶۰ قسط صادر کرد و ۲۷ شهرداری شهر و بخش در دو حوزه شمالی و جنوبی استان ایلام از این موضوع منتفع می‌شوند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi