چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳

تمرکز مجلس دوازدهم بر ارتقاء ارزش پول ملی باشد

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: تا زمانی که ارزش پول ملی افزایش پیدا نکند مشکلات اقتصادی بهبود پیدا نخواهند کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 110911
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۸:۴۹

احمد بخشایش اردستانی در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت با اشاره به موضوعاتی که باید اولویت اقتصادی مجلس دوازدهم باشد، گفت: ام‌المصائب چهار سال آینده را پول و ارزش آن می‌دانم چراکه ارزش پول ملی ما به شدت کاهش پیدا کرده است، بنابراین باید تمرکز خود را بر افزایش ارزش پول ملی بگذاریم.  

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تا زمانی که ارزش پول ملی افزایش پیدا نکند مشکلات اقتصادی بهبود پیدا نخواهند کرد، البته ایجاد ثبات در پول ملی زمان‌بر است، به عنوان مثال سال ۱۹۲۹ ایجاد ثبات در پول ملی امریکا حدود ۴ سال و سال ۱۹۴۹ نیز در کشور آلمان ثبات پول ملی آن‌ها همین حدود زمان برد، بنابراین با افزایش ارزش پول ملی می‌توان رشد و توسعه در حوزه‌های مختلف اقتصادی همچون مسکن را محقق کرد.

وی به نقش سیاست‌های کلی و دیپلماسی اقتصادی و سیاسی در تغییر وضعیت معیشت مردم اشاره کرد و گفت: تنش‌زدایی با جهان و مراوده با جهانیان مانند رابطه خوبی -که اکنون با کشورهای همسایه داریم- نیز از دیگر مسائل مهمی است که باید آن را جدی گرفت چراکه منجر به ارزآوری به کشور می‌شود./

پایان پیام  

 

 

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi