چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳

تالار وزارت کشور چشم به راه چهره‌ها/ نمایندگان ادوار جلودار ثبت‌نام‌ها

خانه ملت همزمان با آغاز نخستین روز ثبت نام چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، با حضور درمحل وزارت کشور، از این رویداد گزارش می‌دهد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 110848
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۸:۵۲

کرونا :

تالار وزارت کشور چشم به راه چهره‌ها/ نمایندگان ادوار جلودار ثبت‌نام‌ها

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، ساعت ۸ صبح امروز پنجشنبه (۱۰ خرداد ماه) بود که ثبت نام از داوطلبان چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با دستور آغاز فرایند آن از سوی وزیر کشور در جمع صدها تن از خبرنگاران و گزارشگران رسانه‌های داخلی و خارجی به صورت رسمی و برای مدت ۵ روز شروع شد و این روند روزانه تا ساعت ۱۸ ادامه خواهد داشت.

احمد وحیدی در بخشی از صحبت‌های خود در جمع خبرنگاران تأکید کرد: امیدواریم با حضور همگان و همراهی اصحاب رسانه، احزاب، شخصیت‌های پرنفوذ و تاثیرگذار، انتخابات خوبی را شاهد باشیم و در همه مراحل آن تمامی ضوابط برای یک انتخابات خوب و مبتنی بر اخلاق اسلامی رعایت شود.

تالار وزارت کشور چشم به راه چهره‌ها/ نمایندگان ادوار جلودار ثبت‌نام‌ها 1

گفتنی است تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری هم از ۲۳ خردادماه آغاز و تا هفتم تیرماه ادامه خواهد داشت و در نهایت هشتم تیرماه انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری برگزار و نهمین رئیس جمهور با رأی مستقیم مردم برگزیده خواهد شد.

بر اساس این گزارش، تالار وزارتخانه بعد از اظهارات وزیر کشور به مدت ۵ روز چشم به راه چهره‌های شاخص خواهد شد تا حضورشان تنور چهاردهمین دوره انتخابات را گرم کند.

حضور چند نماینده ادوار پشت میز ثبت نام

«محمدرضا صباغیان» نماینده دوره یازدهم و دوازدهم مجلس شورای اسلامی، اولین ثبت نام‌کننده انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری بعد از اینکه وارد ستاد انتخابات کشور شد، درباره ثبت نام خود گفت: هدف اصلی و اولویت اول من اصلاح ساختار سیاسی و اقتصادی است.

تالار وزارت کشور چشم به راه چهره‌ها/ نمایندگان ادوار جلودار ثبت‌نام‌ها 2

«مصطفی کواکبیان» دبیرکل حزب مردم‌سالاری و نماینده دوره هشتم و دهم مجلس نیز برای انجام ثبت‌ نام در انتخابات ریاست جمهوری به ستاد انتخابات کشور آمد و پس از ثبت نام گفت که نام دولتی که او می خواهد با آن وارد عرصه انتخابات شود،«دولت مردم‌سالار» است.

مصاحبه‌ای در مورد موافقت دفتر رهبر معظم انقلاب با تعطیلی شنبه‌ها نداشتم
دنبال کنید

«عباس مقتدایی» نماینده اصفهان در دوره های نهم، یازدهم و دوازدهم مجلس شورای اسلامی نیز با حضور در ستاد انتخابات کشور برای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری ثبت نام کرد و گفت: همه بخش‌های کشور نیازمند رسیدگی هستند و شعار انتخاباتی من «ایران ما» است.

تالار وزارت کشور چشم به راه چهره‌ها/ نمایندگان ادوار جلودار ثبت‌نام‌ها 3

به گزارش خانه ملت، محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات مجلس با اعلام گزارشی از نخستین روز ثبت نام از داوطلبان انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌ جمهوری تا ساعت ۱۴، گفت: تا این لحظه، ۳ داوطلب دارای شرایط قطعی ثبت نام بودند.

«قدرتعلی حشمتیان» رئیس خانه احزاب ایران ‌و نماینده دوره پنجم مجلس، نیز در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد و در جریان نشست خبری خود گفت: نام دولت من، «دولت رفاه» خواهد بود.

«سعید جلیلی» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به عنوان یکی از مدعیان اداره دولت چهاردهم با استقبال گروهی از طرفدارانش وارد وزارت کشور شد و در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد تا برای سومین بار در رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری شرکت کند.

تالار وزارت کشور چشم به راه چهره‌ها/ نمایندگان ادوار جلودار ثبت‌نام‌ها 4

به گزارش خانه ملت، «سید مجید میراحمدی» معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور نیز حوالی ساعت ۱۶:۳۰ از محل ستاد انتخابات وزارت کشور بازدید به عمل آورد که نشان از اراده جدی وزارت کشور بر دقت و صحت در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری دارد. 

نخستین روز ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری راس ساعت ۱۸ به پایان  رسید.

پایان پیام

 

 

 

 

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi