چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳

گزارش خانه ملت از دومین روز ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری؛ لاریجانی در انتخابات ثبت‌نام کرد

خانه ملت همزمان با دومین روز ثبت نام چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، با حضور درمحل وزارت کشور، از این رویداد گزارش می‌دهد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 110833
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۸:۴۹

کرونا :

گزارش خانه ملت از دومین روز ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری؛ لاریجانی در انتخابات ثبت‌نام کرد

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، ساعت ۸ صبح امروز جمعه (۱۱ خرداد ماه) دومین روز انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری آغاز شد، ثبت نام از نامزدهای ریاست جمهوری در جمع صدها تن از خبرنگاران و گزارشگران رسانه‌های داخلی و خارجی به صورت رسمی و برای مدت ۵ روز از روز گذشته آغاز شد و این روند روزانه تا ساعت ۱۸ ادامه خواهد داشت.

گفتنی است تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری هم از ۲۳ خردادماه آغاز و تا هفتم تیرماه ادامه خواهد داشت و در نهایت هشتم تیرماه انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری برگزار و نهمین رئیس جمهور با رأی مستقیم مردم برگزیده خواهد شد.

 لاریجانی رئیس سابق مجلس در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد

علی لاریجانی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد؛ پس از ثبت‌نام در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه مردم عزیز ایران، امروز شرایط معیشتی سخت قرار دارند و انتظار می‌رود حکومت راه حل درستی برای مشکلات بیابد؛ گفت: در دولت مد نظر من، هر کاربلد و توانایی، با هر سلیقه‌ی سیاسی به کار گرفته می‌شود. دولت باشگاه یک حزب و یک جناح نیست.

گزارش خانه ملت از دومین روز ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری؛ لاریجانی در انتخابات ثبت‌نام کرد 1

سخنگوی ستاد انتخابات کشور: ساز و کار نامزدی ایرانیان خارج از کشور

در جریان دومین روز ثبت نام نامزدهای ریاست جمهوری محمد اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه  سه خانم برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری مراجعه کردند که واجد شرایط نبودند، گفت: به وزارت خارجه اعلام کردیم اگر ایرانیان خارج از کشور قصد دارند در انتخابات شرکت کنند، می‌توانند نماینده یا موکل خود را کتبا برای ثبت نام بفرستند.

گزارش خانه ملت از دومین روز ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری؛ لاریجانی در انتخابات ثبت‌نام کرد 2

احمدی بیغش برای کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری نام نویسی کرد

ممنوعیت صادرات گوجه، پیاز، سیب‌زمینی و بادمجان در پی انتقال دغدغه کشاورزان منطقه
دنبال کنید

همچنین گفتنی است محمود احمدی بیغش امروز با  حضور در ستاد انتخابات کشور برای کاندیداتوری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری نام نویسی کرد و در جمع خبرنگاران گفت: امید دارم بتوانم به آنچه که در قانون اساسی آمده، عمل کنم.وی نمایندگی ادوار هشتم و یازدهم مجلس شورای اسلامی و همچنین استانداری خراسان شمالی را در کارنامه سوابق خود دارد.

گزارش خانه ملت از دومین روز ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری؛ لاریجانی در انتخابات ثبت‌نام کرد 3

 

گفتنی است روز گذشته، سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، صباغیان نماینده مردم بافق و مهریز، کواکبیان دبیرکل حزب مردم سالاری، مقتدایی نماینده مردم اصفهان، حشمتیان رئیس خانه احزاب برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کردند.

ادامه دارد

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi