جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

سرهنگ محمود قاسمی از دستگیری ۲۲ عضو دو شرکت هرمی خبر داد

فرمانده نیروی انتظامی لاهیجان از دستگیری ۲۲ عضو دو شرکت هرمی در این شهرستان خبر داد و گفت: دستگیرشدگان با سوء استفاده از اعتماد مردم، سرمایه های گزافی جمع آوری کرده بودند. سرهنگ محمود قاسمی گفت: در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر فعالیت شرکت های هرمی در این شهرستان، بررسی موضوع در دستور

اختصاصی کرونا

کد خبر : 23816
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱

کرونا :

سرهنگ محمود قاسمی از دستگیری ۲۲ عضو دو شرکت هرمی خبر داد

فرمانده نیروی انتظامی لاهیجان از دستگیری ۲۲ عضو دو شرکت هرمی در این شهرستان خبر داد و گفت: دستگیرشدگان با سوء استفاده از اعتماد مردم، سرمایه های گزافی جمع آوری کرده بودند.

سرهنگ محمود قاسمی گفت: در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر فعالیت شرکت های هرمی در این شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.
وی بیان داشت: با تحقیقات صورت گرفته، مشخص شد گردانندگان این شرکت ها به صورت اینترنتی اقدام به بازاریابی و عضوگیری می کنند.
وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با تحقیقات نامحسوس موفق به شناسایی مخفیگاه متهمان در دو منزل مسکونی شده و هر ۲۲ عضو این شرکت هرمی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لاهیجان ادامه داد: در بازرسی از محل فعالیت دستگیرشدگان دو دستگاه لپ تاپ، تعداد زیادی لوح فشرده، جزوه و کتاب آموزشی با موضوع تبلیغات شرکت های هرمی کشف شد.
به گفته سرهنگ قاسمی، متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi