چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳

شهید رئیسی و شهید امیرعبداللهیان حمایت از فلسطین را واجب شرعی می‌دانستند

نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران گفت: شهید رئیسی و شهید امیرعبداللهیان هر دو حمایت از مسئله فلسطین را واجب دینی و شرعی برای خود می دانستند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 110765
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۸:۵۴

کرونا :

شهید رئیسی و شهید امیرعبداللهیان حمایت از فلسطین را واجب شرعی می‌دانستند

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران عصر امروز سه شنبه (۸ خردادماه) در مراسم بزرگداشت شهید دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان و دبیرکل سابق دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین مجلس شورای اسلامی، گفت: سالیان طولانی از آشنایی بنده با شهید امیرعبداللهیان می گذرد لذا باید اذعان کنم وی به مسئله فلسطین ایمان کامل داشت که امری قابل تامل است.

وی اظهار کرد: امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) مسئله فلسطین را چارچوب اساسی غیر قابل تغییر می دانند و شاگران آنان نیز در این مسیر حرکت کرده و حرکت می کنند؛ بر این اساس باید گفت که شهید رئیسی و شهید امیرعبداللهیان هر دو حمایت از مسئله فلسطین را واجب دینی و شرعی برای خود می دانستند.

ابوشریف افزود: باید یادآور شد از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی مستقیما شاهد تلاش های شبانه روزی شهید رئیسی و شهید امیرعبداللهیان در عرصه داخلی و بین المللی بودیم.

نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران تصریح کرد: امیدواریم خداوند بابت حمایت های شهید امیرعبداللهیان از مردم فلسطین، جزای خیر دهد و ما نیز راه آنان را با قدرت طی کنیم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi