چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳

ایمان به باورهای دینی در عرصه دیپلماسی، ویژگی بارز شهید امیرعبداللهیان بود

منتخب مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس با اشاره به اینکه شهید امیرعبداللهیان یک وزیر انقلابی بود، گفت: به عبارتی وی در عرصه دیپلماسی به باورهای دینی اعتقاد داشت لذا امروزه مشاهده می شود که مردم فلسطین پیروز هستند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 110759
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۸:۵۲

کرونا :

ایمان به باورهای دینی در عرصه دیپلماسی، ویژگی بارز شهید امیرعبداللهیان بود

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمود نبویان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی عصر امروز سه شنبه (۸ خردادماه) در مراسم بزرگداشت شهید دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان و دبیرکل سابق دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین مجلس شورای اسلامی، گفت: شهید امیرعبداللهیان یک وزیر انقلابی بود؛ بر این اساس باید سوال کرد این انقلاب چیست که ده‌ها نفر از شهدا جانشان را برای انقلاب تقدیم کرده اند؟.

وی اظهار کرد: باید عنوان کرد که انقلاب ایران، اسلامی است؛ امام خمینی (ره) فرمودند “دو نوع اسلام داریم؛ اسلام ناب و اسلام آمریکایی”. شهید امیرعبداللهیان، شهید مسیر اسلام ناب است و اسلامی که ما بیان می کنیم کل قرآن را در بر می گیرد.

منتخب مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مطابق آیات قرآن کریم مبارزه با استکبار که مصداق بارز آن آمریکا و رژیم صهیونیستی محسوب می شود دارای اهمیت است، تصریح کرد: بر این اساس پذیرش هژمونی آمریکا و کشورهایی همچون آلمان، فرانسه، انگلستان و رژیم صهیونیستی در جهان ممنوع است لذا شهید امیرعبداللهیان این دیپلماسی را دنبال می کرد.

نبویان افزود: بر این اساس شهید امیرعبداللهیان در عرصه دیپلماسی به باورهای دینی اعتقاد داشت لذا امروزه مشاهده می شود که مردم فلسطین پیروز هستند و حماس شکست پذیر نیست. این موضوع در مورد یمن نیز صدق می کند و مشاهده می شود که آنان نیز پیروز شدند.

ترانزیت فرآورده‌های نفتی از طریق شبکه ریلی شمال - جنوب کشور کلید خورد
دنبال کنید

وی با تاکید بر اینکه مطابق آیات قرآن کریم اگر برای خداوند قدمی بردارید، خداوند نیز قدم های بیشتری برای جبران بر می دارد، خاطرنشان کرد: وزیر امور خارجه شهید کشورمان ایمان داشت و همه کارهایش برای خداوند بود؛ در واقع افراد زیادی در کشور هستند که زحمت می کشند اما تلاش هایشان برای خودشان بوده نه رضایت خداوند. باید مسیر شهدای خدمت با جدیت دنبال شود از این رو مجلس شورای اسلامی آمادگی دارد با تدوین قوانین مورد نیاز در این مسیر گام های استواری بردارد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi