دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳

نقطه زنی مجلس یازدهم در رفع مشکلات کشور

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس یازدهم مشکلات کشور را به درستی شناسایی و به اصطلاح نقطه زنی کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 110667
تاریخ انتشار : شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۸:۵۰

کرونا :

نقطه زنی مجلس یازدهم در رفع مشکلات کشور
زنگنه

محسن زنگنه در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به اقدامات مجلس طی ۴ سال گذشته،گفت: بنده معتقدم مجلس یازدهم ضمن اینکه در معرض انتقادات و هجمه‌های فراوانی بود، اما در مجموع نسبت به مجالس گذشته، نقطه زنی کرد و مسائل اصلی کشور را مد نظر قرار داد.

نماینده مردم «تربت حیدریه» با اشاره به اقدامات مجلس شورای اسلامی در زمینه حوزه مسکن اظهار کرد: همچنین این مجلس اقدامات ساختاری مناسبی را در حوزه بودجه انجام داد.

وی با بیان اینکه موضوع جهش تولید دانش بنیان در مجلس یازدهم به تصویب رسید، تاکید کرد: همچنین این مجلس قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده را به تصویب رساند. بنابراین مجلس یازدهم به خوبی توانست برای مسائل اصلی کشور چاره اندیشی کند.

زنگنه با بیان اینکه مجلس یازدهم نسبت به مجالس گذشته نمره قابل قبولی را کسب کرد، بیان کرد: بنده در مجلس یازدهم مدیریت کمیته اصلاح ساختار بودجه را بر عهده داشتم،در بخش اصلاح ساختار بودجه و همچنین شفافیت بودجه و رابطه مالی دولت و نفت، شفاف سازی منابع در حوزه نفت و گاز و همچنین پرداخت به ذینفع نهایی و جلوگیری از انحرافات بودجه، مد نظر قرار گرفت.

وی با اشاره به حداقل رسیدن کسری بودجه در طی سه سال گذشته، بیان کرد: همچنین در راستای بهبود تدوین و تنظیم بودجه، اقدامات مناسبی در راستای ایجاد تبصره ۱۸ مد نظر قرار گرفت لذا این تبصره توانست در یک سال ۴۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات را در خدمت تولید قرار دهد.

تمام دستگاه‌ها برای حل مشکلات آموزش و پرورش پای کار باشند
دنبال کنید

وی با اشاره به قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار در مجلس یازدهم تاکید کرد: به واسطه این قبیل موارد بنده معتقدم که اتفاقات خوبی در مجلس یازدهم رخ داد هرچند بروکراسی حاکم بر مجلس باید مقداری تغییر کند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi