چهارمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری برگزار میشود
در راستای تحقق اهداف کلان اقتصادی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نیل به خودکفایی بدست خدمتگذاران و تلاشگران عرصه تولید و خدمات در نظر است با حضور و حمایت نمایندگانی از وزارتخانهها، سازمانها و نهادهای پژوهشی و با بهرهگیری از دانش و تجربه اساتید و مشاوران برجسته کشور، بزرگترین گردهمایی مدیران صنعت و تجارت
کرونا :
در راستای تحقق اهداف کلان اقتصادی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نیل به خودکفایی بدست خدمتگذاران و تلاشگران عرصه تولید و خدمات در نظر است با حضور و حمایت نمایندگانی از وزارتخانهها، سازمانها و نهادهای پژوهشی و با بهرهگیری از دانش و تجربه اساتید و مشاوران برجسته کشور، بزرگترین گردهمایی مدیران صنعت و تجارت ایران با عنوان «چهارمین اجلاس رضایتمندی مشتری» (با حضور و سخنرانی دکتر یوسفنژاد، معاون بازرگانی وزیر اقتصاد و دارایی، مهندس طاهری، وزیر صنعت، معدن و تجارت، مهندس طاهایی، معاون وزیر کار و تعاون و رفاه اجتماعی، سید محمد اربابی، رییس فراکسیون حقوق مصرف کننده مجلس شورای اسلامی، دکتر جعفری، رئیس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان و جمعی دیگر از نمایندگان مجلس و مسئولین کشوری) برگزار میشود.
از دیگر اهداف برگزاری این اجلاس ایجاد بستری مناسب جهت شناخت شاخصهای نوین مشتری مداری و تاثیرات آن در افزایش فروش و نیز امکان تعامل مستقیم بین مدیران ارشد مجموعههای موفق جهت بهرهمندی از منافع مشترک اقتصادی و اعتباری میباشد.
زمان برگزاری اجلاس: چهارشنبه ۱۵ بهمن ماه ۱۳۹۳ ساعت ۱۷
مکان: مرکز همایشهای بینالمللی سازمان صدا و سیما
نویسنده:
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰