شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳

آیت‌الله آل هاشم مرکز ثقل اتحاد در استان آذربایجان شرقی بود

نماینده مردم سراب در مجلس، از آیت‌الله آل هاشم به عنوان چهره‌ای محبوب در استان آذربایجان شرقی یاد کرد که مرکز ثقل اتحاد در این استان بوده و نقش مهمی در تسریع روند اجرای پروژه‌های عمرانی بخصوص صنایع بزرگ در این منطقه داشته است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 110517
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۸:۵۰

کرونا :

آیت‌الله آل هاشم مرکز ثقل اتحاد در استان آذربایجان شرقی بود

یوسف داودی  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، ضمن تسلیت به مناسبت شهادت رییس‌محترم جمهور، آیت‌الله آل هاشم، استاندار آذربایجان شرقی و وزیر امور خارجه و همراهانشان در مورد امام جمعه تبریز به عنوان محبوبترین چهره این استان، گفت: بنده از سال‌ها قبل آیت‌الله آل هاشم را می‌شناختم کمااینکه ایشان در زمان دفاع مقدس نقش موثری در ساماندهی نیروهای ارتش به عنوان رییس عقیدتی سیاسی ارتش در استان داشت و در جهت تامین امکانات لازم برای رزمندگان تلاش زیادی می‌کرد.

نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: آیت‌الله آل هاشم در جایگاه نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، مرکز ثقل اتحاد بین مسئولان استان و نمایندگان بود و نقش محوری در این زمینه داشتند.

وی تصریح کرد: حضور بین مردم و پیگیری مشکلات آنها از مهمترین ویژگی‌های آیت‌الله آل هاشم بود و حتی در ورزشگاه‌ها حضور پیدا کرده و با وسایل حمل و نقل عمومی همچون فردی عادی تردد می‌کردند.

داودی خاطرنشان کرد: بنده با توجه به دوستی که با آیت‌الله آل هاشم داشتم، شاهد تلاش ایشان برای رفع اختلافات بین هم مردم و هم مسئولانی که دچار اختلاف نظر بودند، بودم ضمن‌اینکه ایشان از نظر سطح علمی از نخبگان این استان محسوب می‌شدند که بر تمام حوزه‌ها اعم از سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و مذهبی اشراف داشتند.

وی بیان کرد: قطعا شهادت این بزرگوار ضایعه بزرگی هم برای استان آذربایجان شرقی و هم کل کشور است و مردم این استان از صمیم قلب در غم فقدان این عالم بزرگ افسوس می‌خورند.

اختصاص اعتباری بالغ بر 6 و نیم میلیارد تومان جهت تکمیل مجتمع آموزشی رفاهی فرهنگیان بروجن
دنبال کنید

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: آیت‌الله آل هاشم در جهت تسریع روند اجرای پروژه‌های عمرانی بخصوص صنایع بزرگ این استان همچون مس سونگون و تولید پودر آلومینا در سراب به‌منظور ایجاد اشتغال و درآمدزایی هم برای این منطقه و هم کل کشور زحمات زیادی کشیدند و مصرانه از روسای جمهور و وزرا می‌خواستند که از سرمایه‌گذاران این حوزه به طور جدی حمایت کنند.

عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی، به عنوان نماینده مردم سراب که مدتی نیز در سمت رییس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس یازدهم فعالیت داشته است هم به مردم این استان و هم پدر بزرگوار آیت‌الله آل هاشم، نمایندگان و مسئولان تسلیت گفت و از خداوند متعال برای این عالم بزرگ علو درجات و برای خانواده ایشان صبر مسئلت داشت و تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم پاسدار خون شهدا و اهداف و آرمان آنها باشیم و راهشان را ادامه دهیم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi