شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

مجلس یازدهم بخشی از انتظارات جامعه فرهنگی را جامه عمل پوشاند

نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس ضمن تبریک روز معلم به برخی اقدامات صورت گرفته در مجلس یازدهم برای معلمان از جمله «به سرانجام رساندن رتبه بندی معلمان، افزایش اعتبارات وزارت آموزش و پرورش و سازمان نوسازی مدارس، افزایش ظرفیت استخدام سالانه ماده ۲۸ تا سه برابر قبل و پذیرش از اکثر رشته ها، افزایش سه برابری پذیرش دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان، موظف شدن صندوق ذخیره فرهنگیان به واگذاری سهام اعضاء علاوه بر پرداخت سود سالانه و…» اشاره کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 109878
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۷

کرونا :

مجلس یازدهم بخشی از انتظارات جامعه فرهنگی را جامه عمل پوشاند
معلم

به گزاری خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، متن پیام تبریک محمد وحیدی نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس و رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی  به شرح ذیل است:

دوازدهم اردیبهشت‌ماه، روز ستایش دانایی، روشنایی، شکوفایی و تعالی است. این روز ارزشمند به تمامی ملت فرهیخته و فرهنگ‌آفرین ایران، به‌ویژه بر معلمان عرصه تعلیم و تربیت مبارک باد.

امروز بر کسی پوشیده نیست که توسعه یافتگی جوامع در چشم انداز دراز مدت، به کیفیت نظام آموزشی حاکم بر آن کشورها وابسته است. معلّمان نیز به عنوان اصلی‌ترین رکن نظام آموزشی پایه در همه‌ کشورها اعم از توسعه یافته و در حال توسعه از جمله ایران شناخته می شوند.

 در مجلس یازدهم تمام تلاش خود را برای کاهش مشکلات مردم شریف به ویژه همکاران فرهنگی خود به کار گرفته و به برخی از انتظارات این جامعه ارزشمند را توانستیم با کمک سایر همکاران خود در مجلس شورای اسلامی جامه عمل بپوشانیم.

به سرانجام رساندن رتبه بندی معلمان، افزایش اعتبارات وزارت آموزش و پرورش و سازمان نوسازی مدارس، افزایش ظرفیت استخدام سالانه ماده ۲۸ تا سه برابر قبل و پذیرش از اکثر رشته ها ، افزایش سه برابری پذیرش دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان، موظف شدن صندوق ذخیره فرهنگیان به واگذاری سهام اعضاء علاوه بر پرداخت سود سالانه ، فعال نمودن ساخت مسکن برای فرهنگیان از ظرفیت قانون مصوب جهش تولید مسکن مجلس یازدهم، استمرار آموزشی نیروهای خرید خدمات آموزشی، سواد آموزی و پیش دبستانی های دولتی و … امیدوارم با توجه به اینکه در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حضور ندارم، مجلس دوازدهم پیگیر دغدغه‌ها و انتظارات جامعه فرهنگیان باشد./

برخی نقاط در استان به وضع کنونی باشت غبطه می‌خورند/اعتبار جور کردن کار ساده‌ای نیست/شهردار باشت راه استفاده از جذب اعتبارات را بلد است
دنبال کنید

پایان پیام

 

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi