پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

یادواره کودکان و نوجوانان شهید غزه برگزار می‌شود/ حمایت از ملت فلسطین با زبان فرهنگ و هنر محور آموزش‌ها

رییس کارگروه جوانان اتاق وضعیت فلسطین، گفت: اردوی طوفان الاقصی با عنوان یادواره کودکان و نوجوانان شهید غزه در جزیره کیش برگزار می شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 109720
تاریخ انتشار : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۵

کرونا :

یادواره کودکان و نوجوانان شهید غزه برگزار می‌شود/ حمایت از ملت فلسطین با زبان فرهنگ و هنر محور آموزش‌ها

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، نشست کارگروه جوانان اتاق وضعیت فلسطین صبح امروز (شنبه ۸ اردیبهشت ماه) با حضور ابوالقاسم رحیمیان رییس کارگروه، مدیران پرورشی وزارت آموزش و پرورش و تعدادی از اعضای کارگروه برگزار شد.

ابوالقاسم رحیمیان، رییس کارگروه جوانان اتاق وضعیت فلسطین ضمن ارائه گزارشی از روند برگزاری اردوهای دانش آموزی با عنوان طوفان الاقصی در تهران، گفت: خوشبختانه اردوی تخصصی دانش آموزان پسر و دختر شهر تهران با عنوان طوفان الاقصی در قالب تشکل همراهان مقاومت برگزار شد.

وی اظهار کرد: بر این اساس دانش آموزان عضو انجمن های  دوازده گانه کانوهای فرهنگی تربیتی پایتخت در مجتمع فرهنگی تربیتی شریعتی حضور یافتند و در کلاس های مختلف شرکت کردند.

رحیمیان با اشاره به اینکه دانش آموزان در کارگاه‌های آموزشی موارد مختلفی را فرا گرفتند، افزود: آگاهی از آخرین اخبار و اطلاعات جنایات رژیم صهیونیستی بر علیه کودکان و نوجوانان بی دفاع فلسطینی و غیره بخشی از مفاد این دوره آموزشی بود.

رییس کارگروه جوانان اتاق وضعیت فلسطین در ادامه از برگزاری اردوی آموزشی یادواره کودکان و نوجوانان شهید غزه در جزیره کیش خبر داد و تصریح کرد: این اردو طی دو روز و با حضور دانش آموزان پسر دوره متوسطه در جزیره زیبای کیش برگزار می شود.

وی در این زمینه، بیان کرد: چگونگی حمایت از ملت فلسطین با زبان فرهنگ و هنر یکی از محورهای آموزش های این اردوی فرهنگی آموزشی محسوب می شود؛ در واقع نقاشی، گرافیک، عکاسی، انیمیشن و پویانمایی، معرق کاری، موش گرافی، پادکست، خبرنگاری، داستان نویسی، شعر و غیره از جمله مولفه های آموزشی در این دوره تلقی می شود.

موفقیت سند الگوی کشت منوط به فرهنگ‌‎سازی است
دنبال کنید

رحیمیان با یادآوری اینکه اتحادیه بین المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری نیز در برگزاری این دوره ها نقش آفرینی می کنند، خاطرنشان کرد: در واقع تلاش می شود زمینه درک و آشنایی عمیق از مسئله فلسطین برای نسل جوان فراهم شود تا آنها نیز بتوانند در این زمینه قدم بردارند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi