شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

آشفتگی های بازار و گرانی های افسار گسیخته را چه زمانی مهار خواهید کرد؟

نماینده مردم اردبیل در مجلس یازدهم خطاب به رئیس جمهور با بیان اینکه آشفتگی های بازار و گرانی های افسار گسیخته را کی مهار خواهید کرد، گفت: مردم زیر بار فشارهای اقتصادی کمر خم کرده اند و هر روز با این وضعیت نابسامان مدیریتی در کشور در حال از دست رفتن اعتماد عمومی و سرمایه های اجتماعی هستیم.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 109602
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰

کرونا :

آشفتگی های بازار و گرانی های افسار گسیخته را چه زمانی مهار خواهید کرد؟

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، صدیف بدری در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۴ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به رئیس جمهور، گفت: آشفتگی های بازار و گرانی های افسار گسیخته را کی مهار خواهید کرد؟ مردم زیر بار فشارهای اقتصادی کمر خم کرده اند و هر روز با این وضعیت نابسامان مدیریتی در کشور در حال از دست رفتن اعتماد عمومی و سرمایه های اجتماعی هستیم.

وی ادامه داد: سرکلاف سردرگمی های دولت در اولویت های مردم کجاست؟ آشفتگی های روزانه در بازار ارز ناشی از چیست؟ مردم پاسخ این سوالات را در زندگی و امورات جاری خود می خواهند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس یازدهم افزود: نمی شود با گفتار درمانی و شعار کشور را اداره کرد، باید تحول جدی در مورد تصمیم گیری های اقتصادی توسط دولت ایجاد شود تا با سیاست گذاری های صحیح شاهد کاهش التهابات بازار و کنترل آن باشیم. مگر نه این است که دولت باید تدبیر و اتخاذ تصمیم درست هزینه ها را کاهش دهد و به دستاوردها بیافزاید./

پایان پیام

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi