شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

وزیر نیرو مشکل آب کشاورزان را برطرف کند

نماینده مردم طالقان، ساوجبلاغ و نظرآباد در مجلس گفت: در ارتباط با موضوع مهمی که الان در سطح کشور با آن مواجه هستیم حقیقتا کشاورزان عزیز ما با مشکلات جدی روبرو هستند و موتورهای برق چاه های کشاورزی که نیاز به ولتاژ برقی که باید انجام شود با مشکل روبه رو بوده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 109557
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰

کرونا :

وزیر نیرو مشکل آب کشاورزان را برطرف کند

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، علی حدادی در نشست علنی امروز (دوشنبه، ۳ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت: در ارتباط با موضوع مهمی که الان در سطح کشور با آن مواجه هستیم حقیقتا کشاورزان عزیز ما با مشکلات جدی روبرو هستند و موتورهای برق چاه های کشاورزی که نیاز به ولتاژ برقی که باید انجام شود با مشکل روبه رو بوده است.

وی افزود: آنچه که کشاورز ما به کشت و کشاورزی مشغول است باید آب موردنیاز آن تامین شود وزارت نیرو متاسفانه وظیفه خود را در قبال چاه های کشاورزی انجام نداده است. کشاورزان ما در تولید محصولات اساسی مثل گندم و کلزا با چالش جدی مواجه هستند و استدعا دارم که دستور لازم را به کمیسیون کشاورزی دهید تا وزیر نیرو را ملزم به انجام این اقدامات کنند. وزیر نیرو قول داده بودند که این موضوع برطرف شود اما این موضوع انجام نشد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi