شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

پاسخ موشکی سپاه به رژیم صهیونیستی تکلیف عادی‌سازان روابط با اسرائیل را روشن کرد

عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس معتقد است پاسخ موشکی سپاه به جنایات رژیم صهیونیستی در کنار گرفتن انتقام خون شهدای ایرانی و شهدای غزه، تکلیف برخی کشورهای مسلمان و همسایه که اقدام به عادی‌سازی روابط با اسرائیل کرده بودند را روشن کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 109389
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۴

کرونا :

پاسخ موشکی سپاه به رژیم صهیونیستی تکلیف عادی‌سازان روابط با اسرائیل را روشن کرد

یعقوب رضازاده در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، ضمن قدردانی از واکنش موشکی سپاه به جنایات اسرائیل در جریان حمله به کنسولگری ایران در دمشق، گفت: بلندپروازی های رژیم صهیونیستی در منطقه منجر به جنایاتی شد که امروز در غزه شاهد آن هستیم که بیش از ۳۰ هزار نفر از شهروندان بی گناه غزه در عرض ۶ ماه به شهادت رسیدند و بیش از ۱۷ هزار نفر از این تعداد نیز کودکان بودند.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بعد از اینکه رژیم صهیونیستی توانست راه جنایت در غزه را برای خود باز ببیند، اقدام به تعرض به کنسولگری کشورمان در دمشق یعنی بخشی از خاک کشورمان کرد که باعث شد رهبر معظم انقلاب در فرمایشات خود اعلام کنند که اسرائیل تنبیه خواهد شد و پاسخ کوبنده به آنها خواهیم داد.

وی در ادامه با اشاره به قانونی بودن پاسخ موشکی سپاه به جنایت اسرائیل مطابق منشور سازمان ملل، عنوان کرد: در نهایت با تصویب این موضوع در شورایعالی امنیت ملی، فرماندهان نیروهای مسلح توانستند با موشک های دوربرد، جواب دندان شکنی به این رژیم بدهند.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه حمله موشکی سپاه در عین حال که پاسخی به تعرض آنها به خاک ایران بود، توانست انتقام خون مسلمانان غزه را نیز بگیرد، تصریح کرد: این پاسخ به برخی کشورهای مسلمان و همسایه نشان داد اگر تا دیروز به دوستی و قدرت رژیم صهیونیستی می بالیدند امروز باید بداند این رژیم دیگر قابل اعتماد نیست./

اختصاص 9 میلیارد تومان به شهرداری‌های حوزه انتخابیه برای جبران خسارات سیل
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi