پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

حمله رژیم ددمنش صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق بی پاسخ نخواهد ماند

عضو کمیسیون امنیت و سیاست‌های خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ما باید در پاسخ به تجاوز رژیم صهیونیستی با دقت، فرصت و با بررسی دقیق رفتار کنیم،گفت: در واقع نباید هیچگونه اقدام یا عملیات شتابزده، احساسی و ضعیف صورت بگیرد، مسئولان ما به این نکته توجه اساسی دارند که پاسخ ما نه تنها باید ایجاد بازدارندگی کند، بلکه منجر به پشیمانی دشمن از رفتار خود شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 109227
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۹

کرونا :

حمله رژیم ددمنش صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق بی پاسخ نخواهد ماند
جهان ابادی

جلیل رحیمی جهان آبادی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت در خصوص فرمایشات مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز عید فطر و پاسخ تنبیهی به رژیم صهیونیستی، گفت: حمله رژیم ددمنش صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق بی پاسخ نخواهد ماند؛ در واقع این رژیم غاصب به خاک ایران حمله کرده‌ است و سفارتخانه هر کشوری در سایر بلادها جزو خاک آن سرزمین محسوب می‌شود.

نماینده مردم تربت‌جام ،تایباد ،باخرز و صالح آباد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه  پاسخ  به حمله رژیم صهیونیستی باید باز دارندگی لازم را داشته باشد، افزود: همانگونه که معظم له در سخنرانی خود عنوان کرده‌اند این پاسخ باید از بازدارندگی لازم و کافی برخوردار باشد یعنی برای این رژیم غاصب هزینه ایجاد کند تا اسرائیل جرات حمله به خاک کشور و مردم ایران را نداشته باشد.

 عضو کمیسیون امنیت و سیاست‌های خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باز دارندگی در مسئله‌ای همچون غارتگری رژیم صهیونیستی اساس صلح خواهد بود، یادآور شد: اگر بازدارندگی ایجاد نشود و رفتار متناسبی صورت نگیرد طرف مقابل این مسئله را حمل بر “ضعف” قلمداد خواهد کرد.

نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: بر اساس قوانین بین‌المللی به دلیل اینکه به خاک ایران حمله شده و بر پایه ماده ۵۱ منشور سازمان ملل متحد حق دفاع مشروع داریم و بنده اعتقاد دارم؛ این حق باید توسط بخش‌های سیاسی، امنیتی و نظامی ما اجرایی شود.

وی با تاکید بر اینکه ما باید در پاسخ به تجاوز رژیم صهیونیستی با دقت، فرصت و بررسی دقیق رفتار کنیم،افزود: در واقع نباید هیچگونه اقدام یا عملیات شتابزده، احساسی و ضعیف صورت بگیرد، مسئولان ما در شورای امنیت ملی، در بخش‌های نظامی و در رأس آن مقام معظم رهبری که فرمانده کل قوا هستند به این نکته توجه اساسی دارند که پاسخ ما نه تنها باید ایجاد بازدارندگی کند، بلکه منجر به پشیمانی دشمن از رفتار خود شود.

جهان آبادی در پایان خاطرنشان کرد: قطعاً پاسخ ما به حملات متجاوزگرانه رژیم صهیونیستی باید با دقت نظر کامل بر پایه صبر و توانمندی لازم باشد تا رژیم صهیونیستی حداقل پاسخ متناسبی دریافت کند و بداند در صورت تکرار این حملات هزینه‌ای گزاف برایش خواهد داشت./

پایان پیام

اسامی ناطقان میان دستور 9 اردیبهشت ماه مجلس
دنبال کنید

 

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi