پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

100 میلیون بسته غذایی در قالب طرح فجرانه کالا برگ توزیع شد/ ظرف 2 ماه بالای یک میلیون تن مواد غذایی از سوی مردم خریداری شد

معاون «رفاه و امور اقتصادی» وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در راستای اجرای طرح فجرانه کالا برگ حدود ۱۰۰ میلیون بسته غذایی توزیع شد که از گذشته تاکنون بی سابقه بوده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 109156
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۹

کرونا :

100 میلیون بسته غذایی در قالب طرح فجرانه کالا برگ توزیع شد/ ظرف 2 ماه بالای یک میلیون تن مواد غذایی از سوی مردم خریداری شد
عسگریان

علیرضا عسگریان در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به پایان مرحله دوم طرح فجرانه کالا برگ و آغاز مرحله سوم این طرح بیان کرد: مرحله دوم طرح فجرانه کالا برگ به اتمام رسید و مردم در قالب این طرح خرید خوبی انجام دادند.

معاون «رفاه و امور اقتصادی» وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: در مرحله دوم این طرح صفی برای دریافت کالا برگ شکل نگرفت، تخلفی هم صورت نداد و مردم به آرامی خرید خود را انجام دادند.

وی با بیان اینکه فروشگاه های زیادی برای توزیع کالابرگ فعالیت کردند، ادامه داد: گسترده شدن این فروشگاه ها باعث شد تا مردم به راحتی خرید خود را انجام دهند.

عسگریان در ادامه با اشاره به برخی آمارها در زمینه توزیع کالا بیان کرد: ظرف دو ماه بیش از یک میلیون تن مواد غذایی از سوی مردم خریداری شد و این بزرگترین خرید قرن بود.

وی تاکید کرد: همچنین در راستای اجرای این طرح حدود ۱۰۰ میلیون بسته غذایی – کالابرگ –  توزیع شد و این در گذشته سابقه نداشته است در گذشته اگر قصد داشتیم  ۱۰ میلیون بسته غذایی را در ۴ الی ۵ ماه توزیع کنیم با مشکل مواجه می شدیم.

عسگریان تاکید کرد: امیدواریم ظرف سه ماه آینده که طرح فجرانه به پایان می رسد  از مرزهای توزیع ۱۲۰ الی ۱۵۰ میلیون بسته غذایی هم عبور کنیم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi