سه شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳

ریشه تمامی ناامنی‌ها باید خشکانده شود

نماینده مردم ایرانشهر، سرباز، راسک در مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن اقدام گروهک تورریستی جیش الظلم به مقر سپاه پاسداران شهرهای راسک و چابهار گفت: امیداوریم با اقدامات مقتدارانه نیروهای نظامی و امنیتی ریشه تمامی این ناامنی‌ها خشکانده شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 109030
تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۱

کرونا :

ریشه تمامی ناامنی‌ها باید خشکانده شود

عبدالناصر درخشان در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت؛ با اشاره به حمله تروریستی شب گذشته گروهک جیش الظلم به مقرهای سپاه پاسداران و نیروی انتظامی در استان سیستان و بلوچستان گفت: گروهک تروریستی جیش الظلم از حدود ساعت ۱۱ شب به مقر سپاه پاسداران شهرستان راسک حمله کرده که تا ساعاتی پیش نیز درگیری و تیراندازی ادامه داشت. متاسفانه طی این عملیات ۱۰ تن از پاسداران و حافظان امنیت کشورمان نیز در شهرهای راسک و چابهار به فیض رفیع شهادت نائل آمدند و تعدادی نیز مجروح شدند. همچنین با شکست عملیات این گروهک، بالغ بر ۱۵ تن از تروریست‌ها به هلاکت رسیدند.

نماینده مردم ایرانشهر، سرباز، راسک در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه گروهک تروریستی جیش الظلم در کشورهای همسایه پایگاه داشته و برای عملیات‌های خود برنامه ‌ریزی می‌کند، عنوان کرد: اقدامات این گروهک تروریستی را به شدت محکوم می‌کنیم و امیداوریم با اقدامات مقتدارانه نیروهای نظامی و امنیتی ریشه تمامی این ناامنی‌ها خشکانده شود.

 جامعه جهانی باید متوجه اقدامات مضبوحانه رژیم صهیونیستی شود

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به حمله رژیم غاصب صهیونیستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق گفت: رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی از همه حد و حدود‌ها عبور کرده است و همانگونه که مقام معظم رهبری نیز فرمودند حمله رژیم صهیونستی به ساختمان کنسول‌گری جمهوری اسلامی ایران که به شهادت تعدادی از سرداران سپاه پاسداران منجر شد، بسیار مضبوحانه بوده و سیلی آن را خواهند خورد.

تعطیلی کارخانه فولاد برای کمبود برق و بیکاری ۴۳۰ نفر در عجب‌‍شیر!
دنبال کنید

وی در ادامه با اشاره به روز جهانی قدس و ابراز امیدواری از برگزاری با شکوه این مراسم در سراسر جهان ادامه داد: در پاسخ به اقدام رژیم صهیونیستی باید به نحوی عمل کنیم که جامعه جهانی متوجه اقدام مضبوحانه این رژیم اشغالگر و جنایتکار شود و صهیونیست‌ها در جای جای جهان و در تمامی سازمان ها و نهادهای بین المللی و حقوق بشری مورد اتهام قرار بگیرند. /

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi