شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

روز قدس، روز حماسه ملت‌های متمدن بر ضد وحشی‌گری‌های صهیونیسم است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: روز قدس، روز حماسه ملت‌های متمدن بر ضد وحشی‌گری‌های صهیونیسم و دولت‌های غربی است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 109018
تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۸

کرونا :

روز قدس، روز حماسه ملت‌های متمدن بر ضد وحشی‌گری‌های صهیونیسم است

عباس مقتدایی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به فرا رسیدن یوم الله روز قدس گفت: به واقع روز قدس، روز همبستگی بین المللی بر ضد توحش صهیونیست‌هاست.

نماینده مردم «اصفهان» در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وحشی‌گری بی سابقه  توسط صهیونیست‌ها رخ داده است، گفت: به واقع ایالات متحده آمریکا و کشورهای غربی در برابر این توحش نه تنها سکوت بلکه با آن همراهی و همکاری کردند، بنابراین غربگرایان و صهیونیست‌ها امروز مظهر خشونت علیه فلسطینیان شناخته می شوند و این روند قابل تداوم نیست.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ملت‌های مسلمان در روز قدس در کنار ملت‌های دیگر جهان به یک واقعیت عملی تاکید خواهند کرد و آن هم وحشی‌گری‌هایی است که با تمدن سازگار نیست، گفت: به واقع سال ‌ها رژیم‌های غربی تلاش می‌کردند تا غرب را به عنوان منشا تمدن معرفی کنند، در حالی که در ۶ ماه گذشته آنچه که در جلوی دیدگان مردم جهان قرار گرفت، اعمال خشونت و گرگ صفتی هایی بود که با جهان متمدن رابطه‌ای نداشت.

مقتدایی با بیان اینکه در آستانه روز قدس ملت‌های جهان تاکید بر آن دارند که این روند باید خاتمه پیدا کند و این ننگ بر دامان کشورهای حامی صهیونیست نیز نشسته است،گفت: به واقع روز قدس روز حماسه ملت‌های متمدن بر ضد وحشی‌گری‌های صهیونیسم و دولت‌های غربی است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi