پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

تعلل دولت در واردات خودرو قابل قبول نیست

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: بیش از یک سال است که از تصویب قانون واردات خودرو می‌گذرد و دولت بارها وعده اجرای آن را داده است با این حال اقدامی در این راستا نشده که این تعلل قابل قبول نیست.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 108992
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۳

کرونا :

تعلل دولت در واردات خودرو قابل قبول نیست

مصطفی طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت درباره واردات خودرو، گفت: در اینکه واردات خودرو چه نو و چه کاکرده ارزبری دارد و در شرایط فعلی آسیب‌هایی به کشور وارد می‌کند، بحثی وجود ندارد و این موضوع درباره واردات کالاهای دیگر نیز وجود دارد اما نباید فقط زمانیکه به واردات خودرو می‌رسیم، این سیاست‌های غلط ارزی را اصلاح کنیم.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در حال  حاضر تولید خودرو متناسب با نیاز بازار نیست و قیمت خودروهای خارجی که مشتری خاصی دارد، افزایش پیدا کرده است و از آنجاکه قیمت خودرو آبشاری است، متناسب با بهای این خودروهای خارجی قیمت سایر خودروها نیز گران می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پیش از سال ۹۷ حدود ۵۰ هزار دستگاه خودرو سالانه وارد کشور می‌شد، اضافه کرد: واردات منجر به کاهش التهاب بازار می‌شود به ویژه واردات خودروهای کارکرده ساماندهی بازار را تسریع می‌کند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه مردم واردات خودرو را دنبال می‌کنند و اعتماد مردم مهم است، تصریح کرد: بیش از یک سال است که از تصویب قانون می‌گذرد و دولت بارها وعده اجرای آن را داده است با این حال اقدامی در این راستا نشده است که این تعلل قابل قبول نیست./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi