پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

جهان جدید بدون نقش آفرینی آمریکا و همپیمانانش در حال شکل گیری است

دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین گفت: اکنون هندسه قدرت تغییر کرده و طوفان الاقصی نشان داد جهان جدیدی در حال شکل گیری است که آمریکایی‌ها و همپیمانانش در آن نقشی نخواهند داشت.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 108983
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰

کرونا :

جهان جدید بدون نقش آفرینی آمریکا و همپیمانانش در حال شکل گیری است

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، مراسم “منبر القدس” و بزرگ‌داشت “شهدای ۲۱ رمضان در راه قدس” عصر روز گذشته (چهارشنبه ۱۵ فروردین ماه) با حضور سیدمجتبی ابطحی دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین، حامیان مقاومت در لبنان، سوریه، عراق، یمن و فلسطین و جمعی دیگر از مسئولان برگزار شد.

ابطحی با اشاره به اینکه هفتمین ماه بعد از عملیات طوفان الاقصی را سپری می‌کنیم، گفت: این موضوع ثابت کرد که نظام سلطه اعم از آمریکا و رژیم اشغالگر قدس به هیچ عنوان از آمادگی رزمندگان اسلام اطلاعی نداشتند و این امر شکست بزرگی برای آنها محسوب شد.

وی اظهار کرد: در این بین دشمن نسبت به توان مقاومت در جغرافیایی محدود نیز غافل شده که این امر نیز شکست دیگری تلقی می‌شود زیرا پس از گذشت ماه ها، هنوز نتوانسته اند به شعارهایشان عمل کنند.

دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین افزود: رژیم اشغالگر قدس در اولین حمله با هزار تانک و پشتیبانی هوایی وارد غزه شد اما هیچ دستاوردی برایش حاصل نشد.

ابطحی ادامه داد: حملات رژیم صهیونیستی موجب شده شاهد ۱۱۵ هزار شهید، مجروح و جانباز در غزه باشیم که تعداد قابل توجه و تاملی است؛ نباید اعداد برای ما عادی شود زیرا همه این اعداد انسان های آزاده هستند.

وی اظهار کرد: یک هزار و دویست رزمنده عملیات طوفان الاقصی را اجرایی کردند اما یک امت پشتیبان آنها هستند؛ باید یادآور شد پانصد نفر از این رزمندگان حافظ کل قرآن کریم بودند.

دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین افزود: اکنون هندسه قدرت تغییر کرده و طوفان الاقصی نشان داد جهان جدیدی در حال شکل گیری است که آمریکایی‌ها و همپیمانانش در آن نقشی نخواهند داشت.

زیر بار ترافیک رفتن ۱۰ کیلومتر از باند دوم محور زاهدان میرجاوه تا پایان سال/ احداث باند دوم کمربندی زاهدان بم طی چهار ماه آینده به پایان خواهد رسید/تا پایان سال جاری نصرت آباد بعنوان نخستین شهر استان بصورت بزرگراه به مرکز استان متصل خواهدشد
دنبال کنید

ابطحی ادامه داد: متاسفانه سکوت مرگباری نسبت به جنایات جنگی و نسل کشی رژیم اشغالگر قدس و آمریکا در غزه شکل گرفته و تنها آزادگان و عدالت خواهان جهان در حال تلاش و مبارزه هستند.

وی اظهار کرد: غربی ها به سرکردگی ایالات متحده آمریکا با قوانین و مقررات بین المللی بازی می‌کنند و تمامی قطعنامه‌های ضدصهیونیستی را وتو می‌کنند که بیانگر سیاست های دوگانه آنها است.

دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین خطاب به حاضران، خاطرنشان کرد: باید توجه داشت که همگی ما فرمانده کل قوا داریم که نایب به حق امام زمان (عج) بوده و شجاع ترین، حکیم ترین، انقلابی ترین، داناترین و عادل ترین فرد به زمان در روی زمین است و حب و دوستی ایشان به اسلام، ایران و امت اسلام واضح است؛ ایشان امر کنند جان، فرزندان و سرمان را می‌دهیم زیرا ایشان بودند که بر بازوان مبارزان فلسطینی بوسه زدند. همه ما باید گوش به فرمان رهبر انقلاب باشیم/

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi