یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳

پایان تجاوزگری، بازگشت همه آوارگان و بازسازی غزه مورد تاکید است/ طوفان الاقصی امیدوار کننده بود

رئیس دفتر سیاسی حماس گفت: ما به خواسته‌های خود از جمله پایان دادن به تجاوزگری رژیم صهیونیستی و عقب نشینی و خروج از غزه و بازگشت همه آوارگان به سرزمین خودشان و ارائه هرگونه امکانات و خدمات و کمک به مردم فلسطین و همچنین بازسازی نوار غزه و همچنین ارائه هرگونه کمک‌های لازم برای ملت فلسطین تاکید پایبند هستیم.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 108968
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۵

کرونا :

پایان تجاوزگری، بازگشت همه آوارگان و بازسازی غزه مورد تاکید است/ طوفان الاقصی امیدوار کننده بود

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس عصر روز گذشته (چهارشنبه ۱۵ فروردین ماه) طی پیام ویدئویی که در مراسم “منبر القدس” و بزرگ‌داشت “شهدای ۲۱ رمضان در راه قدس” پخش شد، ضمن بیان اینکه خداوند مسجد الاقصی را مبارک قرار داده است، گفت: خواهران، برادران و امت واحد اسلامی که در روز جهانی قدس حضور خواهید داشت، به همه شما تبریک عرض می‌کنم.

وی اظهار کرد: در واقع شما از مردم فلسطین خصوصاً غزه حمایت می‌کنید در روزی که پر از عظمت است.

رئیس دفتر سیاسی حماس افزود: امام خمینی (ره) مسئله فلسطین را یکی از ارکان مهم انقلاب اسلامی قرارداد و روز جهانی قدس را به عنوان زمینه‌ای برای وحدت امت اسلامی نامگذاری کرد.

هنیه بیان کرد: عملیات طوفان الاقصی امیدوار کننده بود؛ هرچند به دلیل کشتارهای رژیم صهیونیستی دردهایی ایجاد شده است. اکنون مردم قدس و فلسطین تحت فشارهای زیاد از سوی این رژیم منحوس قرار دارند.

وی اظهار کرد: بدون شک آزادسازی قدس شریف رخ خواهد داد زیرا قرآن کریم وعده پیروزی و آزادی قدس را داده است.

رئیس دفتر سیاسی حماس افزود: مقاومت اسلامی از طریق عملیات طوفان الاقصی در غزه عملیات خود علیه رژیم صهیونیستی آغاز کرد که این امر سرآغازی برای آزادی قدس شریف محسوب می‌شود.

هنیه بیان کرد: در این میان باید اذعان کرد این عملیات واقعیت رژیم صهیونیستی را برملا کرد و به جهانیان واقعیت خبیث این رژیم را نشان داد.

وی اظهار کرد: رژیم جنایتکار صهیونیستی ملت‌های عرب و اسلامی را هدف قرار داده بود؛ این رژیم تمام معاهده‌ها و قوانین بین‌المللی را زیر پا گذاشته و قوانین بشردوستانه و انسان‌دوستانه را نادیده می‌گیرد.

رئیس دفتر سیاسی حماس افزود: بیش از ۱۰۰ سال است که شاهد فداکاری ملت مسلمان فلسطین در راه آزادسازی قدس شریف هستیم که در این راستا بسیاری از شهدا را تقدیم کرده‌اند و این راه همچنان ادامه دارد.

مسدودسازی مرزها پارادوکسی از امنیت و معیشت را تحت تاثیر قرار می‌دهد
دنبال کنید

هنیه بیان کرد: همچنین هزاران نفر از فلسطینیان در زندان‌های رژیم صهیونیستی محبوس شده‌اند؛ اکنون غزه یک صفحه تابناک از صفحات تابناک امت اسلامی در زمینه جهاد و مبارزه ارائه کرده است.

وی اظهار کرد: این مقاومت هیچگاه خاموش نخواهد شد حتی جنایت‌های رژیم صهیونیستی ادامه یابد؛ در واقع ملت فلسطین در تمامی محورها مقاومت خواهند داشت و به مجاهدت‌های خود ادامه می‌دهند.

رئیس دفتر سیاسی حماس افزود: در تمامی نوار غزه و حتی دیگر اراضی اشغالی فلسطین شاهد مقاومت مردم هستیم زیرا آنها اجازه نخواهند داد که دشمنان با جنایت‌هایش فلسطینیان را به زانو در بیاورد.

هنیه بیان کرد: خوشا به حال فلسطین با این ملت مبارز و مجاهد؛ مردم دنیا بدانند که این مردم در ازای همه فداکاری‌هایی که انجام می‌دهند و پایداری که دارند، در نهایت با ارزش‌ترین دستاوردها را خواهند داشت.

وی اظهار کرد: همه ملت های آزاده باید امانت‌دار مجاهدت‌های ملت فلسطین باشند تا بتوان قدس شریف را آزاد کرد و در این میان رهبران مقاومت در کنار مردم خواهند ایستاد و حمایت خواهند کرد تا دولت مستقل فلسطینی با مرکزیت قدس تاسیس شود.

رئیس دفتر سیاسی حماس افزود: عملیات طوفان الاقصی تمام اوهام و اقدامات رژیم صهیونیستی را نابود کرد و بسیاری از هم پیمانان این رژیم را دچار شکست ساخت؛ این درحالیست که حمایت‌های ایالات متحده از رژیم صهیونیستی موجب شده شاهد چنین وحشی‌گری‌هایی علیه مردم فلسطین باشیم.

هنیه بیان کرد: آنها هزاران تن از تسلیحات را بر سر مردم فلسطین ریختند و همچنین صدها میلیارد دلار پول در اختیار رژیم صهیونیستی قرار دادند تا بتواند به جنایت‌های خود علیه مردم فلسطین ادامه دهند.

تخصیص اعتبار برای تکمیل بیمارستان امام خمینی(ره) شهریار
دنبال کنید

وی اظهار کرد: اکنون مرز حق و باطل آشکار است؛ بنابراین جبهه واحد اشغالگران در مقابل مبارزان و آزادی‌خواهان قرار دارد؛ بنابراین باید جبهه‌ای در مقابل آنان شکل بگیرد و در مقابل آنان ایستادگی کند.

رئیس دفتر سیاسی حماس افزود: جبهه‌های واحد مقاومت با حمایت جمهوری اسلامی ایران هیچگاه اجازه نمی‌دهد که تجاوزکاران بتوانند دسیسه های خود را عملیاتی کنند.

هنیه بیان کرد: جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در سوریه که منجر به شهادت گروهی از مستشاران و سرداران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد، شدیداً محکوم می شود.

وی گفت: تلاش‌ها، حمایت‌ها و مبارزات احرار دنیا سبب شد، اقدامات ملت فلسطین نتیجه بخش باشد لذا از تمامی تلاش هایشان  تشکر می‌کنم؛ همچنین در این میان از کشور آفریقای جنوبی که شکایت‌نامه‌ای علیه رژیم صهیونیستی به دادگاه بین‌المللی ارائه کرد قدردانی می‌کنم زیرا این موضوع سبب اجرای عدالت برای مظلومان فلسطینی خصوصاً مردم غزه شده است.

هنیه در ادامه افزود: همچنین در این میان از همه کشورهایی که از حقوق ملت مظلوم فلسطین حمایت کردند و در شورای امنیت علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی سکوت نکردند، تشکر می‌کنم.

رئیس دفتر سیاسی حماس بیان کرد: تاکید می‌کنم ما به خواسته‌های خود از جمله پایان دادن به تجاوزگری رژیم صهیونیستی و عقب نشینی و خروج از غزه و بازگشت همه آوارگان به سرزمین خودشان و ارائه هرگونه امکانات و خدمات و کمک به مردم فلسطین و همچنین بازسازی نوار غزه و همچنین ارائه هرگونه کمک‌های لازم برای ملت فلسطین تاکید پایبند هستیم.

وی خاطرنشان کرد: به ملت فلسطینی در قدس و کرانه باختری و همه اراضی اشغالی در سال ۱۹۴۸ و زندانیان فلسطینی درود می‌فرستم که توانستند دماغ رژیم صهیونیستی را به خاک بمالند؛ آنها الگویی برای ملت‌های آزاد هستند. یا پیروزی از آن ما می‌شود یا به شهادت می‌رسد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi