شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

پایان انتظار 24 ساله مردم آمل در پی تکمیل و افتتاح استادیوم ورزشی شهید چمران

نماینده مردم آمل در مجلس، در تشریح اقداماتی که در حوزه ورزش حوزه انتخابیه خود انجام داده است از تکمیل و افتتاح استادیوم ورزشی شهید چمران به عنوان اقدامی یاد کرد که به انتظار ۲۴ ساله مردم این منطقه پایان بخشیده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 106491
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۵

کرونا :

پایان انتظار 24 ساله مردم آمل در پی تکمیل و افتتاح استادیوم ورزشی شهید چمران

رضا حاجی پور در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، در بیان برخی اقداماتی که در جهت توسعه حوزه انتخابیه خود انجام داده است، گفت: پیگیری ساخت و افتتاح پل روگذر هزار سنگر که یکی از پروژه‌های بزرگ استان مازندران در شهرستان آمل بود که از سال ۱۳۹۶ در دستورکار قرار گرفته بود که بعد از تجهیز کارگاه با توقف حدود ۲ ساله مواجه شد اما با پیگیری‌هایی که در این دوره از مجلس صورت گرفت در نهایت در طول ۱۶ ماه به اتمام رسید.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اقداماتی که در حوزه ورزش این منطقه انجام داده است، تصریح کرد: تکمیل و افتتاح استادیوم ورزشی شهید چمران آمل از دیگر مواردی بود که به انتظار۲۴ ساله مردم این منطقه پایان بخشید، انتظار به بهره برداری رسید.همچنین پیگیری و تکمیل تنها سالن بزرگ سنگ نوردی در این شهرستان از دیگر اقداماتی بود که انجام شد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، در رابطه با برخی پروژه‌های مهم عمرانی در حال اجرا، یادآور شد: پیگیری برای جذب اعتبارات لازم برای سد مخزنی هراز که در این شرایط سخت اقتصادی به ارتفاع ۹۰ متر رسیده است که براساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته این سد در انتهای سال ۱۴۰۳ آبگیری شود و به بهره‌برداری برسد.

عضو مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: بزرگترین پروژه فیبرنوری مازندران به لاریجان نیز پس از پیگیری‌های مستمر در نهایت افتتاح شده و به بهره‌برداری رسید./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi