پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

شورای امنیت سازمان ملل باید مقابل رفتارهای رژیم صهیونیستی بیاستد

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس با بیان اینکه دبیر کل سازمان ملل باید در قبال اقدامات اسرائیل موضع گیری کرده و اعتراض خود را نشان دهدفگفت: همچنین شورای امنیت سازمان ملل نیز باید مقابل چنین رفتارهای رژیم صهیونیستی بیاستد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 108895
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۵

کرونا :

شورای امنیت سازمان ملل باید مقابل رفتارهای رژیم صهیونیستی بیاستد
آصفری

محمد حسن آصفری در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به حمله هوایی رژیم صهیونیستی به کونسولگری ایران در دمشق و شهادت ۷ مستشار نظامی ایران و پاسخ به این قبیل اقدامات، گفت: رژیم صهیونستی پاسخ رفتارهای خود را پیش تر و در جبهه مقاومت دریافت کرده است.

نماینده مردم «اراک، کمیجان و خنداب » در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی امروز به دلیل پاسخی که از جریان مقاومت دریافت کرده، عصبانی و به استیصال رسیده است.

آصفری با بیان اینکه اقدام اسرائیل پیرو حمله هوایی رژیم صهیونیستی به کونسولگری ایران در دمشق، خلاف توافقات و پروتکل های بین المللی است، تاکید کرد: اسرائیل در پی عصبانیت خود از اقدامات صورت گرفته در جنگ غزه، دست به چنین اقداماتی می زند که باید گفت این اقدامات بدون پاسخ نمی ماند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از سویی دیگر می بایست دبیر کل سازمان ملل درقبال این اقدامات اسرائیل موضع گیری کرده و اعتراض خود را نشان دهد. همچنین شورای امنیت سازمان ملل نیز باید مقابل چنین رفتارهای رژیم صهیونیستی بیاستد.

آصفری تصریح کرد:اگر پیرو اقدامات رژیم صهیونیستی، حملات نظامی به کنسولگری ها باب شود دیگر کسی نمی تواند حافظ امنیت در این موضوعات باشد و در این صورت، مطمئنا این مشکلات به همه کشورها سر ریز خواهد شد.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اقدام رژیم صهیونیستی پیرو حمله هوایی به کونسولگری ایران در دمشق از روی استیصال و عصبانیت این رژیم بود، گفت:رژیم صهیونیستی امروز مشکلات زیادی در مسائل داخلی خود داشته و توان مدیریت این مشکلات را ندارد.

تنها راه حفظ و صیانت از جنگل زاگرس تبدیل آن به مسأله ملی است
دنبال کنید

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:همچنین ما شاهد استعفاهای برخی از وزرای رژیم صهیونیستی بودیم که  نشان می دهد این رژیم در شرایط بحرانی قرار دارد.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس بیان کرد: از سویی دیگر اعتراضات مردم در سرزمین های اشغالی با اقدامات این رژیم همخوانی ندارد که این خود نشان  از یک بهم ریختگی سیاسی دارد.

آصفری در ادامه با اشاره به فرارسیدن یوم الله روز قدس تاکید کرد: انشا الله مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس که نسبت به سالهای گذشته تفاوت های زیادی دارد، یک بار دیگر انزجار خود را نسبت به  رژیم کودک کش صهیونیستی نشان خواهند داد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi