چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

اختصاص اعتباری بالغ بر 13 میلیارد تومان برای دانشگاه های مازنداران

نماینده مردم ساری در مجلس گفت: با تلاش های انجام شده اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان از سوی وزیر علوم به دانشکده های مازندران اختصاص یافت.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 90204
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷

کرونا :

اختصاص اعتباری بالغ بر 13 میلیارد تومان برای دانشگاه های مازنداران

علی بابایی کارنامی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با تلاش های انجام شده تعریض و آسفالت مسیر ورودی روستاهای چورت، قادیکلا و … بخش چهار دانگه ساری در حال انجام است، تعریض و بهسازی این مسیر از مطالبات جدی اهالی روستاهای این منطقه بوده که با پیگیری های صورت پذیرفته در حال انجام است.

وی افزود: همچنین با پیگیری ها و مکاتبات انجام شده پروژه دکل ایرانسل روستای آبکسر با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان افتتاح شد که این نیز با مساعدت وزارت ارتباطات، مدیرکل ارتباططات و فناوری ارتباطات و دیگر مسئولان مربوطه انجام گرفته است.

نماینده مردم ساری در مجلس بیان کرد: اخیرا نیز وزیر علوم با احداث دانشکده منابع آب ساری به صورت ضمنی موافقت کردند که این موضوع نیز با پیشنهاد مجمع نمایندگان بوده است همچنین با تلاش های انجام شده اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان از سوی وزیر علوم به دانشکده های مازندران اختصاص یافت.

این نماینده مردم در مجلس گفت: اخیر نیز دیدار و گفت و گویی با وزیر راه و شهرسازی داشتم که در این دیدار پیرامون پروژه های راه های روستایی و محورهای مواصلاتی بحث و بررسی شد تا اقدامات لازم در این رابطه انجام گیرد و اعتبارت لازم برای تسریع در تکمیل این پروژه ها در نظر گرفته شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi