یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

قدردانی دکتر قالیباف از خانواده شهدای مدافع حرم و امنیت

رئیس مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم گرامیداشت سالروز شهادت حضرت سلطان سید جلال‌الدین اشرف(ع) در محل فرمانداری شهرستان آستانه اشرفیه، با اهدای لوح یادبود از خانواده شهیدان دفاع مقدس رضا، حسین و مهدی خوش سیرت، خانواده شهید جمال رضی (شهید مدافع حرم) و خانواده شهید مجید یوسفی و خانواده شهید مهدی کامور( شهدای امنیت) این شهرستان، قدردانی کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 108696
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۸

کرونا :

قدردانی دکتر قالیباف از خانواده شهدای مدافع حرم و امنیت

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، دکتر محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی که عصر امروز برای حضور و سخنرانی در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت حضرت سلطان سید جلال‌الدین اشرف(ع) به استان گیلان و شهرستان آستانه اشرفیه سفر کرده بود، درحاشیه این مراسم و در محل فرمانداری این شهرستان، با اهدای لوح یادبود از خانواده شهیدان دفاع مقدس رضا، حسین و مهدی خوش سیرت، خانواده شهید جمال رضی (شهید مدافع حرم ) و خانواده شهید مجید یوسفی و خانواده شهید مهدی کامور( شهدای امنیت) این شهرستان، قدردانی کرد.

دکتر قالیباف در جریان این دیدار گفت: بدون شک شهدا و خانواده آنها، براساس اعتقاداتشان با خدا معامله کرده‌اند و خدا هم اینگونه در قرآن کریم به ما آموخته است که مشتری آنهاست و هرکس خودش را به غیر از خدا بفروشد، خسران کرده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی خطاب به خانواده شهدای حاضر در جلسه، افزود: از شما می‌خواهیم برای ما دعا کنید تا براساس راه شهدا و با درایت و عقلانیت، آرمان‌های نظام را پیش ببریم.

وی با ذکر آیه شریفه«وکان حقًّا علیْنا نصْر الْمؤْمنین» ادامه داد: این آیه نمونه بشارتی است که خدا به بندگان مجاهدش در این عرصه داده است. انشاالله شما مادران، پدران و همسران شهدا و امثال ما که همسنگران آنها بودیم، لحظه از این مسیر غفلت نکنیم و مصمم در این مسیر پیش برویم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi