جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

نقدهایی بر عملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد و سازمان صدا و سیما وجود دارد

عضو کمیسیون فرهنگی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عدم واگذاری نظارت بر شبکه نمایش خانگی به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،گفت: نقدهایی بر عملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد و سازمان صدا و سیما وجود دارد، به نوعی که احتمالات پایین آمدن کیفیت تولیدات نمایش خانگی فعالان و مخاطبان سینما خانگی را نگران کرده است که باید این مسئله از ابعاد مختلف مورد بررسی قرار بگیرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 108595
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۶

کرونا :

نقدهایی بر عملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد و سازمان صدا و سیما وجود دارد
قاضی زاده

سید احسان قاضی‌زاده هاشمی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت در مورد واگذاری مسئولیت شبکه نمایش خانگی به شورای عالی انقلاب فرهنگی، گفت: نقش شورای انقلاب فرهنگی، صدا و سیما و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر نظارت عملکرد شبکه‌های نمایش خانگی مشخص و در برنامه هفتم مورد به صورت جزیی تفکیک شده است.

نماینده مردم  سرخس و فریمان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه وظایف اجرایی در شبکه‌های نمایش خانگی بر عهده وزارت فرهنگ و ارشاد و سازمان صدا و سیما است، افزود: این دو نهاد باید با رعایت استانداردها وظیفه نظارت را بر عهده بگیرند تا در کنار نگهداشت مخاطبان سینما خانگی مسیری برای تقویت تولیدات آنها باشد.

قاضی زاده در مورد واگذاری نظارت بر عملکرد نمایش خانگی به وزارتخانه فرهنگ و ارشاد یادآور شد: شورای انقلاب فرهنگی به عنوان نهاد فرادستی اقدام به کار کرده و به این معنی نیست که شورا مجری باشد، قطعا وظایف بین صدا و سیما و وزارت فرهنگ و ارشاد  تفکیک می‌شود.

عضو کمیسیون فرهنگی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عدم واگذاری کلی این مهم به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارتباطی به کیفیت عملکرد وزارتخانه مذکور ندارد، گفت: نقدهایی بر عملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد و سازمان صدا و سیما وجود دارد، به نوعی که احتمالات پایین آمدن کیفیت تولیدات نمایش خانگی فعالان و مخاطبان سینما خانگی را نگران کرده است که باید این مسئله از ابعاد مختلف مورد بررسی قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه سیاستگذاری‌ها برای نظارت بر عملکرد شبکه خانگی در برنامه هفتم توسعه مشخص شده است یادآور شد: جزیی دیدن تمام موارد و نظارت بر عملکرد شبکه نمایش منجر شده تا شورای عالی انقلاب فرهنگی نظاره گر اجرای قوانین آن باشد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi