یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

ستاد بحران و استانداری خوزستان برای پیشگیری و مقابله با سیل در آماده‌باش کامل ‌باشد

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس با اشاره به بارش شدید باران در بخش هایی از استان خوزستان، خواستار آماده باش کامل دستگاه‌های امدادرسان و خدمات رسان به منظور پیشگیری و مقابله با سیل در این منطقه شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 108587
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰

کرونا :

ستاد بحران و استانداری خوزستان برای پیشگیری و مقابله با سیل در آماده‌باش کامل ‌باشد

عبدالله ایزادپناه در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت  با اشاره به بارش شدید باران در حوزه انتخابیه خود و شهرهای اطراف، عنوان کرد: در چنین شرایطی ضروری است دستگاه های امداد رسان و خدمات رسان از آمادگی کامل برای پیشگیری و مقابله با حوادث احتمالی از جمله سیل برخوردار باشند.

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس افزود: فرماندار و دستگاه های اجرایی در محل کار خود حاضر بوده و ضروری است ستاد بحران و استانداری استان نیز توجه ویژه برای مقابله با هرگونه حادثه غیرمترقبه ای را داشته باشند.

وی تصریح کرد: با توجه به بارش شدید باران آب رودخانه های خروشان سرازیر شده و با توجه به کوهستانی بودن حوزه انتخابیه اینجانب، احتمال وقوع حادثه بالا است.

ایزدپناه یادآور شد: در شرایط کنونی کوه ها در خطر ریزش و رودخانه های خروشان در آستانه خارج شدن از مسیر خود قرار دارند که ممکن است حتی به زمین های کشاورزی آسیب وارد کند.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان افزود: لازم است از ظرفیت های استانی و حتی در صورت لزوم ظرفیت های کشور برای مقابله و پیشگیری از حادثه استفاده کرد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi