پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

ساماندهی بازار سرمایه از سوی دولت در حد انتظار نبود

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش بر این بود که بازار سرمایه از سوی دولت ساماندهی شود اما این اتفاق در حد انتظار نبود و نیاز هست تا دولت به این بخش جدی تر ورود کند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 108517
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳

کرونا :

ساماندهی بازار سرمایه از سوی دولت در حد انتظار نبود
قادری

جعفر قادری در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، در ارزیابی خود از توفیق و ناکامی دولت در امور اقتصادی کشور در سال سپری شده، گفت: متاسفانه روند اجرای بسیاری از فعالیت ها از سوی دولت کند پیش رفته و بخشی از مدیران دولتی، مدیران توانمندی نیستند که باید در این بخش اصلاحاتی صورت گیرد.

نماینده مردم «شیراز و زرقان» در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت باید با انحرافات، معضلات و تخلفات در حوزه های اجرایی برخورد کند، بیان کرد: اگر دولت با انحرافات صورت گرفته  به صورت جدی برخورد نکند،کارها به سرعت به سرانجام نمی رسد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به ورود دولت به رفع برخی از مشکلات ضروری مردم، تاکید کرد: دولت در حوزه هایی نظیر مسکن و ساماندهی بازار ارز اقدامات مناسبی انجام داد و در زمینه واردات خودرو هم با مجلس همراهی کرد که این خود نشان از آن دارد که به خوبی مسائل و مشکلات جامعه را شناسایی کرده است.

قادری با اشاره به حمایت دولت از شرکت های دانش بنیان در راستای قانون مجلس بیان کرد: اقدامات که در سال سپری شده در این حوزه از سوی دولت انجام شد، اقدامات ارزشمندی بود.

قادری در ادامه با اشاره به مدیریت دولت بر بازار سرمایه تاکید کرد: تلاش بر این بود که بازار سرمایه از سوی دولت ساماندهی شود اما این اتفاق در حد انتظار نبود و نیاز هست تا دولت به این بخش جدی تر ورود کند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به مبحث مولدسازی دارایی های دولت و عملکردها در این بخش، گفت: این بخش در سال سپری شده، به خوبی آغاز شد و اما به سرانجام نرسید و نیاز هست اقدامات جدی تری در این بخش انجام شود.

نماینده مردم «شیراز و زرقان» در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مقوله کوچک سازی دولت، بیان کرد: در زمینه کوچک سازی بدنه دولت ایراد و اشکالات زیادی وجود دارد.

این نماینده مجلس با اشاره به اجرای قانون تسهیل در صدور مجوزهای کسب و کار تاکید کرد: بخشی از این قانون اجرایی شد و با این حال نیاز هست حرکت های جدی تر و محکم تری در این بخش انجام شود تا بتواند معضلات و مشکلات کشور را برطرف کند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi