شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

شورای عالی امنیت ملی به امنیت سراوان ورود کند

نماینده مردم سراوان در مجلس خواستار تقویت فوری فرماندهی انتظامی سراوان شد و گفت: طی ماه‌‎های گذشته ناامنی در سراوان به شدت زیاد بوده و ضرورت دارد تا شورای عالی امنیت ملی به موضوع ورود کند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 108459
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶

کرونا :

شورای عالی امنیت ملی به امنیت سراوان ورود کند

ملک فاضلی در گفت و گو با خبرنگار  کرونا به نقل از خانه ملت با اشاره به وقوع ۲ حادثه تلخ رخ داده در سراوان استان سیستان و بلوچستان، عنوان کرد: امنیت اولین و اصلی ترین نیاز جامعه است و با توجه به توانی که جمهوری اسلامی ایران در تأمین امنیت دارد، اتفاقاتی که طی چند ماه اخیر در حوزه انتخابیه اینجانب رخ داده، مردم را نگران کرده است.

نماینده مردم سرواوان، سیب سوران، مهرستان و گلشن در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متأسفانه مدتی است که از نظر امنیتی مشکلات بسیاری در حوزه انتخابیه اینجانب رخ می‌دهد که نیازمند تصمیم گیری و رسیدگی فوری مسئولان امر است. فرماندهی انتظامی سراوان از نظر امکانات، تجهیزات، تعداد قرارگاه ها و نیروی انسانی نیازمند تقویت فوری است تا نا امنی ها کاهش یابد.

وی اضافه کرد: شب گذشته جوان ۳۰ ساله‌ای به نام صدیق ملک زاده را در ساعت ۲۱ در مرکز شهر به قتل می‌رسانند که جا دارد به خانواده او تسلیت بگوییم و اظهار تأسف کنیم از اینکه چنین حادثه‌ای برای یک جوان برومند رخ داده است. در حادثه ای دیگر باز هم در شب گذشته ۴ فرد مسلح، به رئیس شبکه بهداشت و درمان سراوان حمله ور می‌شوند و تمامی وسایل او از جمله گوشی و ساعت و سایر اشیا قیمتی او را به سرقت می‌برند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه این وضعیت دیگر قابل تحمل نیست، افزود: از شورای عالی امنیت ملی می‌خواهم فورا به وضعیت ایجاد شده در سراوان ورود کند و دستورات لازم جهت تقویت شرایط امنیتی سراوان را با تذکری به فرماندهی نیروی انتظامی صادر کند.

شهر تخصصی مس در منطقه ویژه اقتصادی لامرد مستقر خواهد شد
دنبال کنید

فاضلی با یادآوری اینکه این حوزه انتخابیه ۴۰۰ کیلومتر مرز مشترک با پاکستان دارد، اضافه کرد: تمهیدات لازم برای برقرار امنیت از طرف دو کشور در این مرزهای گسترده باید فراهم شود.

وی ادامه داد: از سردار رادان فرمانده نیروی انتظامی می‌خواهم توجه جدی به این منطقه مرزی با ۵۲۰ هزار جمعیت و وسعتی به اندازه ۲ استان داشته باشد. امکانات و نیازمندی های فرماندهی انتظامی  در سراوان حداقل است.

نماینده مردم سرواوان، سیب سوران، مهرستان و گلشن در مجلس شورای اسلامی، یکی دیگر از مشکلات امنیتی محوزه انتخابیه خود را وجود اسلحه های غیر مجاز در دست افراد متفرقه دانست و گفت: اسلحه های غیر مجاز از سطح شهر جمع آوری شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi