شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخذ اعتبار برای ترمیم و ساخت جاده های روستایی سمیرم

نماینده مردم سمیرم در مجلس گفت: اخیرا جلسه ای با معاون راه های فرعی و روستایی سازمان راهداری کشور جهت مساعدت نسبت به تامین اعتبار پروژه‌های راه های روستایی و تامین اعتبار دو کیلومتر جاده عقدک ونک شهرستان سمیرم صورت پذیرفت که در این نشست قول مساعد داده شد تا اعتباری در این رابطه تخصیص یابد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 97070
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲

کرونا :

اخذ اعتبار برای ترمیم و ساخت جاده های روستایی سمیرم

اصغر سلیمی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: اخیرا جلسه ای با معاون راه های فرعی و روستایی سازمان راهداری کشور جهت مساعدت نسبت به تامین اعتبار پروژه‌های راه های روستایی و تامین اعتبار دو کیلومتر جاده عقدک ونک شهرستان سمیرم صورت پذیرفت که در این نشست قول مساعد داده شد تا اعتباری در این رابطه تخصیص یابد.

وی افزود: جلسه ای نیز با رئیس سازمان برنامه وبودجه استان اصفهان با همراهی رئیس مجمع نمایندگان استان برگزار شد که در این جلسه نیز پیرامون تخصیص اعتبار برای پروژه های حوزه انتخابیه مباحثی مطرح شد تا تصمیمات لازم در این رابطه اتخاذ شود.

نماینده مردم سمیرم در مجلس گفت: جلسه رفع مشکلات بهره‌برداران کانال شهید و پمپاژهای مسیر رودخانه ماربر سمیرم با حضور معاونت آب منطقه‌ای استان و مسؤولان مربوطه برگزار شد و در این نشست نیز مقرر شد اقداماتی در این رابطه انجام شود.

این نماینده مردم در مجلس گفت: جلسه ای هم با معاون برق توزیع استان پیرامون برق رسانی به سایت مخابراتی سرتنگ، گرم آباد و لایسرخ برگزار شد و در این رابطه نیز قول مساعد داده شد مساعدت لازم صورت پذیرد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi